Eri merkkien kanssa kestäneet suhteet

sipuli

Minkä eri merkkien kanssa teillä on ollut suhteita ja millaisia ne ovat ollet?

Itse seurustelin 10 vuotta neitsyen kanssa, suhde oli harmooninen, lämminhenkinen, helppo ja turvallinen. Olimme toistemme parhaat ystävät. Aivan täydellinen pitkäaikainen suhde.

Lisäksi olen seurustellut/säätänyt esim. vesimiehen kanssa, ja tämä suhde oli tuskainen. Tunsin itseni epävarmaksi, en ollenkaan voinut olla oma itseni, lisäksi vesimiehen itsenäisyys ahdisti. Minä olin se joka olisi halunnut vain maata sohvalla ja helliä. Vesimies oli jotenkin aivan liian kylmä ja tunteeton minun makuuni.

Oinaan kanssa suhde kesti n. vuoden. Siinä oli todella suuria tunteenpaloja ja kiihkeää yhdessä oloa. Oinas oli jotenkin manipuloitavissa, olin oinasta ovelmapi. Oinas oli mustasukkainen ja suuttui, ja minua huvitti hänen murjotuksensa. Tässä suhteessa tuntui, että minulla oli ohjat käsissä, ja se oli todella mieltärauhoittavaa.

Lisäksi Kaksosmies on saanut minut aivan sekaisin, juttu ei vain edennyt aivan seurusteluun asti, vaikka kestikin pitkään.

2

1072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjp

Olen kaksosnainen ja seurustelin reilut kuusi vuotta härkämiehen kanssa. Suhde oli ihan ok, mutta aika pitkälti vääntämistä.

Sen jälkeen tapasin toisen härkämiehen ja se oli vasta todellista vääntämistä, samoin kuin sinä en myöskään oikein osannut olla oma itseni ja mies oli sitä sorttia, että huiteli teillä tietämättömillä...

Nyt olen neitsyt miehen kanssa ja suhde on lämminhenkinen ja tasapainoinen. Viihdymme hyvin yhdessä ja pystymme sopimaan asioista. Meillä on aika samanlainen elämän tyyli ja olemme avoimia toisillemme. Olen Onnellinen:)

• Miesneitsyt

Ensimmäinen pidempi suhde (3v)oli kaksosen kanssa. Tultiin tosi hyvin juttuun kaikinpuolin. Vaikka suhde lopulta kaatui, niin ollaan edelleen hyviä ystäviä. Hyviä muistoja.

Sitten vaaka pari vuotta. Rakkautta oli molemminpuolin, mutta jatkuva ailahtelu ja päivittäiset mielialan vaihtelut olivat kuluttavia. Hänen kanssa ikävistä tunteista ei pystynyt puhumaan, vaan erimielisyydet haudattiin aina ja aloitettiin ns. puhtaalta pöydältä.
      Lopulta ahdistui johonkin ja pakeni.
      Tämän henkilön kanssa välit meni lopullisesti poikki. Jäi paha maku.

Härän kanssa tuli juuri 15 vuotta täyteen.
      Lähes täysin samanlaiset elämänarvot ja odotukset.
      Tunnepuolella vähän hiipumista, niinkuin pidemmissä suhteissa usein käy. Elämä kuitenkin muovannut vahvasti yhteen ja pahimmistakin kriiseistä selvitty.
      Ihailen härän vahvaa lojaalisuutta ja tapaa toimia ongelmatilanteissa. Härkä saa aina haluamansa, eikä jää toimettomaksi koskaan.
      Härkään voi luottaa aina.
      "Yhden miehen nainen", mikä on nykyään harvinaista herkkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe