Kuka repi herneitä

Linnakartissa?

Oli joku kuulemma kaasutellut vihaisena paikalta...

18

6866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - ei kiinnosta.

      ihan sama.

    • maggaraa2

      syödä varikkoalueella kasvaneita herneitä koska niissä voi olla crc:tä ja muita tököttejä.

      kannattaa ostaa herneet torilta ne voi olla kyllä ulkolaisia.

      joten paras loppujenlopuksi viherpeukalona kasvattaa ne itse ja Makeat herneet on parhaita, lurps :)

      herneitä ei missään tapauksessa kannata repiä vaan poimia ne hellästi jotta ne pysyy hyvinä.

    • olla

      yks minifaija ko tyttö hylättii..

      • ei ohiteta!

        Edes kierroksella jääneitä!


      • sai
        ei ohiteta! kirjoitti:

        Edes kierroksella jääneitä!

        väärän tuomion sivusta seuranneena


      • sitten
        sai kirjoitti:

        väärän tuomion sivusta seuranneena

        on oikea rangaistus kun ohittaa tupla keltaisilla


      • videolla
        sitten kirjoitti:

        on oikea rangaistus kun ohittaa tupla keltaisilla

        Mul on toi videolla, kärjessä ollut tyttö ohitettiin keltaisilla. Ei ihme että huoltaja hermostuu.
        Semmottis!


      • videon tarkistus
        videolla kirjoitti:

        Mul on toi videolla, kärjessä ollut tyttö ohitettiin keltaisilla. Ei ihme että huoltaja hermostuu.
        Semmottis!

        No, jos kerran videoit, huomannet varmaan, että ko tyttö ei ajanut kärjessä vaan numero 15 ja toisena mini numero 77. Valokuvissa ed kierroksella tyttökuski on 4 ja kahden keltaisen lipun kohdalla 3. Eikö silloin ole ohittanut jonkun? Ainakin minun logiikan mukaan?


      • Keltaasilla
        videon tarkistus kirjoitti:

        No, jos kerran videoit, huomannet varmaan, että ko tyttö ei ajanut kärjessä vaan numero 15 ja toisena mini numero 77. Valokuvissa ed kierroksella tyttökuski on 4 ja kahden keltaisen lipun kohdalla 3. Eikö silloin ole ohittanut jonkun? Ainakin minun logiikan mukaan?

        Eli tosta saa käsityksen että ohitus on tapahtunu ennen lippupistettä mikä taas on luvallista.


      • tarkennusta
        Keltaasilla kirjoitti:

        Eli tosta saa käsityksen että ohitus on tapahtunu ennen lippupistettä mikä taas on luvallista.

        Tarkennusta tuohon kuvaan eli oli siis kolmas keltaisten lippujen jälkeen takakurvin jälkeisellä suoralla ennen s- mutkaa. Eli ohitti lippujen kohdalla ja oli niinollen 3 liputuksen jälkeen.


      • tuo kiistely..
        tarkennusta kirjoitti:

        Tarkennusta tuohon kuvaan eli oli siis kolmas keltaisten lippujen jälkeen takakurvin jälkeisellä suoralla ennen s- mutkaa. Eli ohitti lippujen kohdalla ja oli niinollen 3 liputuksen jälkeen.

        tytöt ja pojat ovat nyt koulussa, tuskin muistavat koko kisoja. Me vanhemmat taas olemme niin pitkästyneitä oikeaan elämäämme, että unelmoimme ja elämme unelmiemme vankeina....PERKELE!


      • ohittelu
        ei ohiteta! kirjoitti:

        Edes kierroksella jääneitä!

        Tuntuu aika kohtuuttomalta että minikuski on saannut mustan keltasen lipun aikana ohittamisesta. Tänä vuonna Oulun SM:ssä ICA:ssa ja ICC:ssä ohiteltiin tupla keltasten aikana ja pojat sai Pekkalalta vaan suullisen huomautuksen.


      • niitä lippuja
        ohittelu kirjoitti:

        Tuntuu aika kohtuuttomalta että minikuski on saannut mustan keltasen lipun aikana ohittamisesta. Tänä vuonna Oulun SM:ssä ICA:ssa ja ICC:ssä ohiteltiin tupla keltasten aikana ja pojat sai Pekkalalta vaan suullisen huomautuksen.

        Jukuliste heiluttakaa niitä lippuja myös!
        Ei niitä kuskit näe, jos roikkuvat liikkumattomina. Aika yleinen virhe lippumiehillä. Niin , tiedetään, talkooväkeä vaikea saada jne.plaa plaa


      • heilui
        niitä lippuja kirjoitti:

        Jukuliste heiluttakaa niitä lippuja myös!
        Ei niitä kuskit näe, jos roikkuvat liikkumattomina. Aika yleinen virhe lippumiehillä. Niin , tiedetään, talkooväkeä vaikea saada jne.plaa plaa

        hyvin ,näkyi myöskin varikkomutkan katsomoon selvästi.
        Kerrankin tuomareilla munaa ja rangaista rikkeen
        tehneitä.


      • liputus näkyi
        heilui kirjoitti:

        hyvin ,näkyi myöskin varikkomutkan katsomoon selvästi.
        Kerrankin tuomareilla munaa ja rangaista rikkeen
        tehneitä.

        tässä on unohtunut nyt muutama tärkeä asia
        1.) lipuilla kerrotaan aina todellisesta vaarasta, jota kilpailija ei itse voi ajaessaan nähdä - muuta keinoa ei ole 2.) toinen vastaavasti rikkonut otti kiltisti asian opiksi - kuten oikein tietysti olikin
        3.) jos joku muu myös tekee rikkeen ja jota mahd ei huomata - havaittu rike ja sen sanktiointi on silti oikein
        4.) pikkuluokkien tuomaroinnin tavoite on valvoa ja tarvittaessa jopa oikaisemalla opettaa oikeiden ajosääntöjen ymmärtämistä
        5.) lippusäännöt kerrataan lähes aina pikkuluokkien kisoissa, koska on tärkein osa yleistä kisaturvallisuutta.

        huoltajan rettelöinti asiassa on käsittämätöntä, koska lipuilla ilmoitetaan kuljettajalle ilmeisestä vaarasta.
        voi siis kysyä: kumpi siis on tärkeämpää - mahdollinen kisan voitto, vaiko oman pikku kuskin terveys.

        kenenkään ei todellakaan ole pakko jatkaa kilpailemista, jos lajin sääntöjä ei osaa hyväksyä. tälläistä toiminta ei saa hyväksyä, koska piittaamattomuudella/ymmärtämättömyydellä aiheutetaan suurta vaaraa myös oikein toimiviin ja liputusta noudattaviin kuljettajiin, jotka esim hiljentävät keltaisen nähdessään.


      • liputus näkyi
        liputus näkyi kirjoitti:

        tässä on unohtunut nyt muutama tärkeä asia
        1.) lipuilla kerrotaan aina todellisesta vaarasta, jota kilpailija ei itse voi ajaessaan nähdä - muuta keinoa ei ole 2.) toinen vastaavasti rikkonut otti kiltisti asian opiksi - kuten oikein tietysti olikin
        3.) jos joku muu myös tekee rikkeen ja jota mahd ei huomata - havaittu rike ja sen sanktiointi on silti oikein
        4.) pikkuluokkien tuomaroinnin tavoite on valvoa ja tarvittaessa jopa oikaisemalla opettaa oikeiden ajosääntöjen ymmärtämistä
        5.) lippusäännöt kerrataan lähes aina pikkuluokkien kisoissa, koska on tärkein osa yleistä kisaturvallisuutta.

        huoltajan rettelöinti asiassa on käsittämätöntä, koska lipuilla ilmoitetaan kuljettajalle ilmeisestä vaarasta.
        voi siis kysyä: kumpi siis on tärkeämpää - mahdollinen kisan voitto, vaiko oman pikku kuskin terveys.

        kenenkään ei todellakaan ole pakko jatkaa kilpailemista, jos lajin sääntöjä ei osaa hyväksyä. tälläistä toiminta ei saa hyväksyä, koska piittaamattomuudella/ymmärtämättömyydellä aiheutetaan suurta vaaraa myös oikein toimiviin ja liputusta noudattaviin kuljettajiin, jotka esim hiljentävät keltaisen nähdessään.

        Kenet kyseinen kuski ohitti?


      • vaan kärjessä
        videon tarkistus kirjoitti:

        No, jos kerran videoit, huomannet varmaan, että ko tyttö ei ajanut kärjessä vaan numero 15 ja toisena mini numero 77. Valokuvissa ed kierroksella tyttökuski on 4 ja kahden keltaisen lipun kohdalla 3. Eikö silloin ole ohittanut jonkun? Ainakin minun logiikan mukaan?

        Jos katsot Mylapsin sivuilta show lapcharttia, niin näet että auto 90 oli kolmantena edellisellä kierroksella kun tuo kolari tapahtui. Oli ohittanut kuutosen jo edellisellä kierroksella ja ajoi tämän edellä ennen lippuja.
        http://www.mylaps.com/results/newLapchart.jsp?id=614587


      • Paikalla
        liputus näkyi kirjoitti:

        Kenet kyseinen kuski ohitti?

        Näin se meni. Numero 90 ohitti pääsuoran päässä
        numero kuutosen, joka kuittasi ohituksen ässä mutkan ulostulossa. Ei pitäisi olla mitään ihmeelistä rangastuksen suhteen.Kyseesä 10-11 vuotiaita kuskeja, ymmärystä heitä kohtaan. Nätä mokauksia sattuu useimmin huoltajille konepuolella. Onnea uusiin kilpailuihin kyseisille kuskeille, hienoa kisailua muuten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe