Oli joku kuulemma kaasutellut vihaisena paikalta...
Kuka repi herneitä
18
6866
Vastaukset
- - ei kiinnosta.
ihan sama.
- maggaraa2
syödä varikkoalueella kasvaneita herneitä koska niissä voi olla crc:tä ja muita tököttejä.
kannattaa ostaa herneet torilta ne voi olla kyllä ulkolaisia.
joten paras loppujenlopuksi viherpeukalona kasvattaa ne itse ja Makeat herneet on parhaita, lurps :)
herneitä ei missään tapauksessa kannata repiä vaan poimia ne hellästi jotta ne pysyy hyvinä. - olla
yks minifaija ko tyttö hylättii..
- ei ohiteta!
Edes kierroksella jääneitä!
- sai
ei ohiteta! kirjoitti:
Edes kierroksella jääneitä!
väärän tuomion sivusta seuranneena
- sitten
sai kirjoitti:
väärän tuomion sivusta seuranneena
on oikea rangaistus kun ohittaa tupla keltaisilla
- videolla
sitten kirjoitti:
on oikea rangaistus kun ohittaa tupla keltaisilla
Mul on toi videolla, kärjessä ollut tyttö ohitettiin keltaisilla. Ei ihme että huoltaja hermostuu.
Semmottis! - videon tarkistus
videolla kirjoitti:
Mul on toi videolla, kärjessä ollut tyttö ohitettiin keltaisilla. Ei ihme että huoltaja hermostuu.
Semmottis!No, jos kerran videoit, huomannet varmaan, että ko tyttö ei ajanut kärjessä vaan numero 15 ja toisena mini numero 77. Valokuvissa ed kierroksella tyttökuski on 4 ja kahden keltaisen lipun kohdalla 3. Eikö silloin ole ohittanut jonkun? Ainakin minun logiikan mukaan?
- Keltaasilla
videon tarkistus kirjoitti:
No, jos kerran videoit, huomannet varmaan, että ko tyttö ei ajanut kärjessä vaan numero 15 ja toisena mini numero 77. Valokuvissa ed kierroksella tyttökuski on 4 ja kahden keltaisen lipun kohdalla 3. Eikö silloin ole ohittanut jonkun? Ainakin minun logiikan mukaan?
Eli tosta saa käsityksen että ohitus on tapahtunu ennen lippupistettä mikä taas on luvallista.
- tarkennusta
Keltaasilla kirjoitti:
Eli tosta saa käsityksen että ohitus on tapahtunu ennen lippupistettä mikä taas on luvallista.
Tarkennusta tuohon kuvaan eli oli siis kolmas keltaisten lippujen jälkeen takakurvin jälkeisellä suoralla ennen s- mutkaa. Eli ohitti lippujen kohdalla ja oli niinollen 3 liputuksen jälkeen.
- tuo kiistely..
tarkennusta kirjoitti:
Tarkennusta tuohon kuvaan eli oli siis kolmas keltaisten lippujen jälkeen takakurvin jälkeisellä suoralla ennen s- mutkaa. Eli ohitti lippujen kohdalla ja oli niinollen 3 liputuksen jälkeen.
tytöt ja pojat ovat nyt koulussa, tuskin muistavat koko kisoja. Me vanhemmat taas olemme niin pitkästyneitä oikeaan elämäämme, että unelmoimme ja elämme unelmiemme vankeina....PERKELE!
- ohittelu
ei ohiteta! kirjoitti:
Edes kierroksella jääneitä!
Tuntuu aika kohtuuttomalta että minikuski on saannut mustan keltasen lipun aikana ohittamisesta. Tänä vuonna Oulun SM:ssä ICA:ssa ja ICC:ssä ohiteltiin tupla keltasten aikana ja pojat sai Pekkalalta vaan suullisen huomautuksen.
- niitä lippuja
ohittelu kirjoitti:
Tuntuu aika kohtuuttomalta että minikuski on saannut mustan keltasen lipun aikana ohittamisesta. Tänä vuonna Oulun SM:ssä ICA:ssa ja ICC:ssä ohiteltiin tupla keltasten aikana ja pojat sai Pekkalalta vaan suullisen huomautuksen.
Jukuliste heiluttakaa niitä lippuja myös!
Ei niitä kuskit näe, jos roikkuvat liikkumattomina. Aika yleinen virhe lippumiehillä. Niin , tiedetään, talkooväkeä vaikea saada jne.plaa plaa - heilui
niitä lippuja kirjoitti:
Jukuliste heiluttakaa niitä lippuja myös!
Ei niitä kuskit näe, jos roikkuvat liikkumattomina. Aika yleinen virhe lippumiehillä. Niin , tiedetään, talkooväkeä vaikea saada jne.plaa plaahyvin ,näkyi myöskin varikkomutkan katsomoon selvästi.
Kerrankin tuomareilla munaa ja rangaista rikkeen
tehneitä. - liputus näkyi
heilui kirjoitti:
hyvin ,näkyi myöskin varikkomutkan katsomoon selvästi.
Kerrankin tuomareilla munaa ja rangaista rikkeen
tehneitä.tässä on unohtunut nyt muutama tärkeä asia
1.) lipuilla kerrotaan aina todellisesta vaarasta, jota kilpailija ei itse voi ajaessaan nähdä - muuta keinoa ei ole 2.) toinen vastaavasti rikkonut otti kiltisti asian opiksi - kuten oikein tietysti olikin
3.) jos joku muu myös tekee rikkeen ja jota mahd ei huomata - havaittu rike ja sen sanktiointi on silti oikein
4.) pikkuluokkien tuomaroinnin tavoite on valvoa ja tarvittaessa jopa oikaisemalla opettaa oikeiden ajosääntöjen ymmärtämistä
5.) lippusäännöt kerrataan lähes aina pikkuluokkien kisoissa, koska on tärkein osa yleistä kisaturvallisuutta.
huoltajan rettelöinti asiassa on käsittämätöntä, koska lipuilla ilmoitetaan kuljettajalle ilmeisestä vaarasta.
voi siis kysyä: kumpi siis on tärkeämpää - mahdollinen kisan voitto, vaiko oman pikku kuskin terveys.
kenenkään ei todellakaan ole pakko jatkaa kilpailemista, jos lajin sääntöjä ei osaa hyväksyä. tälläistä toiminta ei saa hyväksyä, koska piittaamattomuudella/ymmärtämättömyydellä aiheutetaan suurta vaaraa myös oikein toimiviin ja liputusta noudattaviin kuljettajiin, jotka esim hiljentävät keltaisen nähdessään. - liputus näkyi
liputus näkyi kirjoitti:
tässä on unohtunut nyt muutama tärkeä asia
1.) lipuilla kerrotaan aina todellisesta vaarasta, jota kilpailija ei itse voi ajaessaan nähdä - muuta keinoa ei ole 2.) toinen vastaavasti rikkonut otti kiltisti asian opiksi - kuten oikein tietysti olikin
3.) jos joku muu myös tekee rikkeen ja jota mahd ei huomata - havaittu rike ja sen sanktiointi on silti oikein
4.) pikkuluokkien tuomaroinnin tavoite on valvoa ja tarvittaessa jopa oikaisemalla opettaa oikeiden ajosääntöjen ymmärtämistä
5.) lippusäännöt kerrataan lähes aina pikkuluokkien kisoissa, koska on tärkein osa yleistä kisaturvallisuutta.
huoltajan rettelöinti asiassa on käsittämätöntä, koska lipuilla ilmoitetaan kuljettajalle ilmeisestä vaarasta.
voi siis kysyä: kumpi siis on tärkeämpää - mahdollinen kisan voitto, vaiko oman pikku kuskin terveys.
kenenkään ei todellakaan ole pakko jatkaa kilpailemista, jos lajin sääntöjä ei osaa hyväksyä. tälläistä toiminta ei saa hyväksyä, koska piittaamattomuudella/ymmärtämättömyydellä aiheutetaan suurta vaaraa myös oikein toimiviin ja liputusta noudattaviin kuljettajiin, jotka esim hiljentävät keltaisen nähdessään.Kenet kyseinen kuski ohitti?
- vaan kärjessä
videon tarkistus kirjoitti:
No, jos kerran videoit, huomannet varmaan, että ko tyttö ei ajanut kärjessä vaan numero 15 ja toisena mini numero 77. Valokuvissa ed kierroksella tyttökuski on 4 ja kahden keltaisen lipun kohdalla 3. Eikö silloin ole ohittanut jonkun? Ainakin minun logiikan mukaan?
Jos katsot Mylapsin sivuilta show lapcharttia, niin näet että auto 90 oli kolmantena edellisellä kierroksella kun tuo kolari tapahtui. Oli ohittanut kuutosen jo edellisellä kierroksella ja ajoi tämän edellä ennen lippuja.
http://www.mylaps.com/results/newLapchart.jsp?id=614587 - Paikalla
liputus näkyi kirjoitti:
Kenet kyseinen kuski ohitti?
Näin se meni. Numero 90 ohitti pääsuoran päässä
numero kuutosen, joka kuittasi ohituksen ässä mutkan ulostulossa. Ei pitäisi olla mitään ihmeelistä rangastuksen suhteen.Kyseesä 10-11 vuotiaita kuskeja, ymmärystä heitä kohtaan. Nätä mokauksia sattuu useimmin huoltajille konepuolella. Onnea uusiin kilpailuihin kyseisille kuskeille, hienoa kisailua muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483