Onko kellään suositella bändiä ensi kesänä järjestettäviin häihin? Häät järjestetään kaveri porukalle joka koostuu 20-30vuotaista vieraista, eli mitään humppaa ei ole hakusessa.
Bändi häihin?
8
1438
Vastaukset
- on hyvä
bändi häihin nuorekkaalle ja huumorintajuiselle porukalle.
- Veke -61
Myö on kaverjporukan kanssa pyöritetty semmosta pienmuotosta orkesterija. Myö soetetaan etupiässä semmosen cover-nimisen pändin kappaleeta. Siinä on muuten tuottelias pändi kun on niin monta kappaletta tehny. Myö ei kyllä osata kun muutama, niinku esim. steörwei tu heven, upparound döpin ja leidi in pläk. Harjoteltas enämpi mutta polliisi aena keskeöttää meijän harjotukset ja käsköö olla hiljoo. Tässäe kerrostalossa assuu niin paljo porukkoo, joka ee mussiikin piälle ymmärrä mittää ja oovat katteellisia jos joku ossoo soettoo ies vähän.
- zooooz
http://www.audiogravity.fi/lonestar/index1.php
Itse tykästyin kyseiseen bändiin, ja olenkin muutaman kerran heitä ollut kuuntelemassa. Hyvin soittaavat, ja saavat jengin bailaamaan! - neiti E.
Moikka,
otatko yhteyttä sähköpostiin: eija(a)jakes.fi
-kiitos- - tytsysy
ei kyl kandee bändii tilata ne on ihan sikakalliit siis daa??? mä voin lainata mun kasettimankkaa mul on hyvä iskä osti? sit mul on pari tosi ihq kassuu ne on tosin kopsattu mun frendil tai siis mun ihgult bestikselt, saat neki lainaan jos haluut
- vinkkinä
Semmoinen bändi kun RAKKAUDEN AMMATTILAISET
En usko että ovat kovin kallis ainakin tekevät yksityiskeikkoja jopa naapurissani. Mutta tosi hyvästi soittavat ja laulavat :) Suosittelen lämpimästi- tauskia
Soitahan Peltosen Tauskille joutaisko se välillä keikalle jonneki esimerkiksi häihin :) biisit sopii nuorille ja häihin hienosti, hinnasta en tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625