Oon syönyt tässä clomeja kierron 3-7pvä ja tänään aloitin isommalla annostuksella taas muutaman päivän, kun eivät olleet tehonneet tarpeeksi. Mitäs sitten jos munasolut eivät kasva ja ovulaatioata ei tapahdu clomeilla? Mikä lääkitys on seuraava, tai mitähän seuraavaksi? Onko kokemuksia?
Mitä clomien jälkeen
5
909
Vastaukset
- aloitin
Puregon-pistokset ja pregnyl-piikki.
Limat muuttui ainakin normaaleiksi clomien syömiseen verrattuna. Mulla nuo clomit aiheutti kolmannessa kierrossa tosi iason kystan vasempaan munasarjaan jonka takia päädyttiin aloittamaan astetta kovemalla lääkityksellä- ivf
vai inseminaatio? En oikein tiedä vielä näistä kaikista lääkkeistä. Itse syön nyt siis clomeja ja oon menossa inssiin siis jos tapahtuu ovulaatio. Vai voiko joutua jo piikittään inssiäkin varten?
- myöskin
aiheutti clomifen rajun kystan kasvun joka päättyi siihen, että koko munasarja jouduttiin poistamaan...silleen...vielä vuosien jälkeen katkera:(
- sentään
myöskin kirjoitti:
aiheutti clomifen rajun kystan kasvun joka päättyi siihen, että koko munasarja jouduttiin poistamaan...silleen...vielä vuosien jälkeen katkera:(
mulle ei lääkäri maininnut mitään tämmöisistä jutuista kun määräsi lääkkeen. Mielestäni ois ehkä pitänyt sanoa... toisaalta onhan se tiedossa, että hormonihoidot saattavat aiheuttaa ikäviä yllätyksiä. Miten nyt? Onko sun tilanne ihan toivoton? Onko toinen munasarja jäljellä? Ymmärrän katkeruutesi.
- mulle
sentään kirjoitti:
mulle ei lääkäri maininnut mitään tämmöisistä jutuista kun määräsi lääkkeen. Mielestäni ois ehkä pitänyt sanoa... toisaalta onhan se tiedossa, että hormonihoidot saattavat aiheuttaa ikäviä yllätyksiä. Miten nyt? Onko sun tilanne ihan toivoton? Onko toinen munasarja jäljellä? Ymmärrän katkeruutesi.
tehdään ihan vaan inssi. Määrähän on mulla tietysti pienempi kuin mitä se olis jos ivf:ä tehtäis.
Mäkään en oikein tiedä mitä eroa noilla kahdella lääkkeellä lopultakaan on. Tai siis onhan ne eri ainetta mutta kumpikin vaikuttaa follikkelien kasvuun.
Ja mähän piikittelen vain viisi päivää kun ivf:ssä on kaikenlaisia sumutteita joilla lopetetaan kropan oma hormonituotanto ja kaikkee muuta monimutkaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637