Empä tiedä onko tää nyt oikea palsta, mutta tänne tämän nyt laitoin :)
Muiden kokemuksia kaipailisin ihan mielenkiinnosta..
Olen itse 2-vuotiaan lapsen äippä ja tapasin uuden miehen, nyt vain mietityttää koko juttu, kannattaako edes alkaa mihinkään vakavampaan.
*Miten muilla lapsi on ottanut uuden miehen vastaan?
*Entäpä miten mies on suhtautunut lapseen?
*Kuinka usein näette/pidätte yhteyttä?
*Onko tullut mitään "kompastuskiviä" uudessa suhteessa?
Tässä jotain, mitä kysymyksiä mieleen tuli, vastailkaahan :)..
Nuoret yh:t
öhhöh
1
744
Vastaukset
- sinulle :)
en ole Yh mutta siskoni on. ja tyttö on nyt jo 20 ei ikinä pidä yhteyttä isäänsä! isä lähti kun tyttö ei ollut vielä ees syntyny. Tyttö hyväskyi miehet ennen kouluikää mutta sit kun oli vanhempi niin ei. siis jos mies vaihtui.
että kannattaa nyt kun lapsi on vielä pienempi niin totuttaa se uuteen mieheem :)
Riippuu miehestä!
Jos ei hyväksy lasta ei ole se oikea!
Yhteyttä aina sillon kun pystyy.. päivittäin?
eip oo kompastus kiviä kai.. :)
että jos luulet sen oikean tuleen nniin toimi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060