täytekakkua. Ehkä toiseksi parasta, mitä olen eläissäni suuhuni laittanut.
Tässä oli paljon lakkahilloa, kermaa ja ilmeisesti myös rahkaa...ja sopivan kuohkea kakkupohja.
Elämäni parasta täytekakkua söin muutama viikko sitten yksillä synttäreillä. Se oli taivaallista. Mansikoita, mustikoita, kermaa ja jotain hyytelöä. Ja kuohkea kakkupohja.
Ootkos maistanut vastaavia? Vai kelpaako moinen herkku sinulle lainkaan?
Söin tänään sairaan hyvää
5
540
Vastaukset
Äiti leipoi monenmoista ja kaikki oli mahdottoman makoisaa ;D
Pois muutettuani (kiitos kamalan kotitalousopettajan) en ikinä leiponut, enkä leipomuksia kaivannutkaan - toki äidin tms. kakkumestarin luona maistelin kahvin kera.
Nyt olen todella iloinen, etten välitä leivonnaisista, sillä moninaiset ruoka-aine allergiat estävät useimman valmistuotteen syönnin ja edelleenkään en itse leivo ;)
Vastaus kysymykseesi on siis: ei tee edes mieli.
Mistähän nämä kilot oikein tulevat? >:(- evergreener
En itsekään kovin usein "sorru" leipomaan. Pullaa vain tai marjapiirakkaa. Se riittää.
Sitä paitsi; kakkupohjan tekeminen on taitolaji. Sopiva kosteus, ettei kakku kellu kuin lastu lainehilla - se samoin.
Onneksi ei ole tullut luetuksi papiksi. Voisi herkullinen täytekakkukin maistua muutaman kahvittelun jälkeen pakkopullalta. - marsu1
Taitaa olla sama vika kuin minulla eli tuo pahamaineinen kolmen koon klaani :(
Koff, Karjala, Karhu marsu1 kirjoitti:
Taitaa olla sama vika kuin minulla eli tuo pahamaineinen kolmen koon klaani :(
Koff, Karjala, KarhuEn ole pystynyt juomaan olutta vuosiin - tulee ensimmäisen parin kulauksen jälkeen yököttävä olo..:( Isäntä saa nauttia rauhassa oluensa ;D
K-alkuisista Kossu kävisi, mutta Alkoon on liian pitkä matka, että viitsisi matkaan lähteä.
Kapakoista sain tarpeekseni työn ja huvin puolesta jo vuosia sitten...
- mieroi
Vadelmia ja runsaasti kermavaahtoa päällä ja välissä valdemia ja rahkaa sekoitettuna.
Nam nam.... Enpä oo vähään aikaan syöny, pitäsköhän tehdä kun nuita vattujakin nyt sais :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708