Viimeksi kun menimme liikuntaryhmän kanssa kouluaikana uimaan, olin ainut tyttö, jolla oli päällään kokouimapuku. Jotenkin hävetti hirveästi vaikka en itse tahdokaan pukea päälleni bikineitä, joissa pulska kroppani näkyisi erittäin selkeästi. Tuntui myös pahalta, koska minulle naurettiin salaa selkäni takana. Ei lihavuuteni takia vaan kokouimapukuni takia.
Käyttääkö muissakin kouluissa (miltei) kaikki nykyään bikineitä liikuntatuntien uimatunneilla? Onko teistä outoa/hauskaa jos joku käyttääkään perinteistä kokouimapukua?
Koulu-uintia kokouimapuvussa
6
914
Vastaukset
- ei ainakaan..
mun mielest oo outoa, jos joku käyttää kokouimapukua. Mä en opiskele lukios, mut silti voin sanoa, ett jos joku nauraa sille, että toinen on pukeutunu kokouimapukuun se kertoo vaa siitä, ett sillä henkilöllä ei oo kertakaikkiaan aivoi pääs.
- bask
Tähän ei mitään lisättävää!
Kuulostaa kovin lapselliselta tuo sinun "opiskeluseurasi". Otan osaa..
- Shamandalie
No meil yläasteel suunnilleen puolel, vähän yli, oli kokouikkarit, eikä meil kukaan kellekkään nauranu.
- lukiossa
No jos yläasteella naurettiin, niin melkein voin luvata ettei lukiossa ole samanlaista. !Yleensä! lukiossa on aikuismaisempaa porukkaa.
- Non-Bikini
lukiossa kirjoitti:
No jos yläasteella naurettiin, niin melkein voin luvata ettei lukiossa ole samanlaista. !Yleensä! lukiossa on aikuismaisempaa porukkaa.
Eli tämä tapahtui lukiossa :/
- näkökulmasta
uimahalliin tulee mennä kokouimapuvussa. jos ei sellaista ole, niin sitten käyttää bikinejä. muuten bikinit ovat ulkouimaloita ja rantsuja varten. mikään ei ole sen naurettavampaa kuin tytöt hyppimässä veteen bikineissä, jotka tahtovat valahtaa yhteen jos toiseen suuntaan.
1. eli jos joku nauraa, he ovat typeriä
2. ensisijaisesti uimahallissa kannattaa käyttää kokouimapukua
3. bikineillekään on turha ja lapsellista nauraa
4. kukin tavallaan
nauti uimisesta =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770