Finkkujen sanoin. Välillä iskee joskus ikävä. Ja vain toivon et sinulla menee nyt hyvin. Ite elän aikas unelmaa nyt taas. Mut sen kyl myönnän et ei meistä olis tullu mitään. olit kaunis nainen ja mun olis kuulunu olla sinusta ylpeä. Mut niin olis kuulunu olla sinunki minusta .Ja me ei kumpikaan oltu. Nyt ku oon tavannu sellasen naisen joka on musta ylpeä eikä häpeä näyttäytyä mun seuras niinku sä jo loppuaikana teit. Ja mä en häpeä häntä.Ni nyt ymmärrän sen mikä meiltä puuttu. Mutta toivottavasti säki löytäisit sen kunnioituksen joka sunki tarvis pystyä antamaan miehelle. Ja toivonpa et se mies arvostais sua ihan erilailla...
Anteeksi pyydän sulta yhden kerran vie jotain epäilyksiäni minkä annoin vaikuttaa itseeni todella vahvasti ja joka vei lopunki luottamuksen sinusta. En puhu niistä asioista jokka tapahtu.Ne annettiin puolin ja toisin anteeksi.
Mutta annoin itseäni manipuloida luulemaan kaikenlaista sinusta. Ja mielessäni syytin sua asioista jota et varmaankaan ollut tehny.
Ja se lisäs tuskaa. Mut nyt ymmärrän minkälainen on se ihminen joka mua pysty manipuloimaan. Koska se yritti sotkea mun nykyisetki kuviot järjestämällä pientä kitkaa mun ja tän nykyiseniki välille Ja vain peittääkseen omat jälkensä. Nyt tiedän mikä vitun kusipää munaton mies se on. Ja mä pidin sitä kaverina. Ja sanompa vain et vie tulee aika jolloin seki ihminen oppii mitä saa ku huijaa kaikkia muita ja nostaa itse itsensä jalustalle. Se kärsii siitä vie kyllä ,ja eikä välttämättä edes mun toimesta. Se on liian kauan pelehtiny liian monen kans.Mä luulin et sinäki olit sen kans ollut ,koska hän anto mun vähä ymmärtää niin. Mut se on mennyttä ja nyt osaan pitää varani .Annan sen ihmisen maistaa omaa lääkettänsä.Sulle kaikkea hyvää ja vie kerran anteeksipyyntö.
Eräälle S**** M*******lle
Hei mitä Sulle kuuluu...
0
499
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504