Onko teillä kokemuksia yksinhuoltajuudesta? Olen yksin lapsen kanssa joten mietin että miten tulen pärjäämään rahallisesti sekä muuten. Miten te muut olette selvinneet?Ja onko kenelläkään tietoa isyystestistä.. milloin sen voi ottaa ja paljonko se maksaa ja kauako menee että tulos tulee?Kiitos vastanneille!:)
onko kokemuksia?
3
867
Vastaukset
- Yopapu66
Hei,
olen itse yksin raskaana RV 31.
Isyystestin voi tehdä milloin vaan , lapsen synnyttyä.
Eka mahis on n 2-4 vkoa lapsen syntymän jälkeen kun lastenvalvojalta tulee kirje isyyden tunnustamisesta. sen suerauksena kerrot/et kerro isän (tai usemapien) kanditattien nimet. Nämä heput kuskataan vaikka väkisin dna/verikokeisiin.
Ja sitten oikeuden kautta vahvistetaan.
Sitä en tiedä kauanko moinen touhu kestää ...
Mikäli tässä vaiheessa et halua isyyttä selvittää, voit/myös mies voi/lapsi voi asiaan palata . Anytime. Lastenvalvojan kautta.
Kun lapsi on 15v - hän etenee eri kautta ja nostaa isyyskanteen.
Dna - verikoetestejä (lapselta muuten joillain paikkakunnilla otetaan suun sisäpinnalta dna) tehdään kai yksityisestikin . tämä ei kai johda sinällään isyyden vahvistamiseen ja tulee maksamaan sulle/miehelle/lapselle satoja euroja per hlö.
terkuin,
yo - ent. yh
Nuorena tytön hupakkona kun jäin ensimmäistä lastani odottamaan, lapsen isä sanoi et heissuli vei kun tyttö syntyi. Hyvin pärjäsin, oikeastaan paremmiin yksin kun yhdessä! Aikaa meni ja mies tuli katumapäälle, palaili takaisin. Syntyi toinen tyttö ja pari vuotta siitä minä sanoin lasten kanssa heipat. Yh:na elelin 4-5 vuotta, nauttien vain lapsista ja yksin olosta. Kyllä sitä pärjää ja onhan kaverit, isovanhemmat ym. mukana hommassa. Rahojen riittäminenhän riippuu jokaisessta itsestään. Elatusavun saat kunnalta joka tapauksessa oli isä tunnustanut tai ei. Tällä hetkellä 7v takana uuden miehen kanssa ja yksi yhteinen lapsi. Vanhempia lapsiani pitää kuin ominaan. Heidän isä pitää yhteyttä kun muistaa..
- yh isä
Itselläni on n 6 vuoden kokemus kahden lapsen
kanssa yh isänä.Parasta on ollut saada seurata kahden pienen ihmisen kehittymistä ja olla mukana
siinä.Lapsen rakkauden kokeminen,saaminen, on miehelle ja isälle ainutlaatuinen kokemus.Päivää-
kään en vaihtaisi pois.Pahinta on ollut äitien
petomainen asenne yh isää kohtaan.Se On ollut
julma kokemus.Se että isien ja äitien chatissa
esimerkiksi sai homottelut,haistattelut,ei ollut kovin mieltä lämmittävää.Lapsilisät menevät
suoraan syöpää sairastavien lasten säätiölle,joten
elätän lapseni aivan itse,ilman mitään
tukia.Nähtävästi tällainen kunnon isä onkin
haistattelut ansainnut.Ainakin äitien mielestä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756