mää oon saanu ihan oikian mustalaistytön kasvatuksen. mutta onhan se niin että jos on 30 astetta lämmintä ja yksikseni mökillä. niin enhän mää sitä hametta piä päälläni. teen kaikki kotitaluoshommat ja laitan keittiön oven kiinni. en istu kaajeen vaattessa sohvilla enkä semmosissa paikoissa missä muut vanhemmat ihmiset istuvat. meillä on oma talo ja täälä saa olla ihan vapaasti jos siltä tuntuu. en toki ole kenenkään mehen aikana kaajeenvaatteissa muutaku oman. piän kyllä kaikista tavoista kiinni mitä kotona on opetettu mutta en usko etä se tekee minusta mitenkään kaajeenmoista tai vähemmän mustalaista jos en piä hametta kun olen yksin mökillä. niitä on tuhansia naisia jotka toimivat ihan samalla tavalla. kukaan ei siitä vaan uskalla puhua. onhan niitä semmosiaki naisia ketkä liikkuu kaupoissa jne. ilman hameita mutta se on taas ihan eri asia.
vaatteista vielä
2
594
Vastaukset
- samoin .
Meillä kun porukat menee kylään vanhemmille ihmisille,monesti on paljon väkeä niin naiset istuu lattialla siinä olohuoneesa,sillon ei ainaka tule tehtyä väärin.Nuorenparin kotona missä on lapsia,vanhempiväki tietää sanomattakin ettei voi istua misä lapset useinvähissä vaatteissa temmeltävät.Nää on näitä sääntöjä,jokka on tosi vanhoja,mutta hyviksi havaittu.
- joopajoooooo
niin, paskasella lattialla kun istuu niin eihän siinä mitään..kengistä kun tulee ulkoota koiran kusista linnunpaskaan kaikki lattialle niin se on hyvä silleen sittennäyttää vanhemmille miten oikein istutaan...voi hei haloo... entä kun käy vessassa ja istuu sitten sohvalle ja keittiön pöydän ääreen sillä samalla rinsalla...kaksinaismoraalia vailla järjen häiventä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746