En oo ite lukenu sitä joten:
Kuka se R.A.M oli?
Mitenköhän se seiskan englanninkielinen nimi suomennetaan? (veikkauksia, tietoa ihan sama)
Mites se Voldemot tarkalleen kuolee (tiedän et omaan kiroukseen mut sillee MITEN?)?
KIITOOOS!!
Kysyttävää seiskasta...
5
1583
Vastaukset
- R.A.M
Eli R.A.M on Siriuksen veli Regulus Musta
Kirjan epävirallinen suomennos on HP ja Kuolenman Pyhimykset
Voldemort tosiaan kuoli omaan tappo kiroukseen joka kimposi(yms.) takaisin koska volde ei ollut elder wandin mestari vaan harry
ja siihe se kupsahti niinku muutkin avada kedavran uhrit - Tomusormi_
R.A.M. oli Siriuksen veli, Regulus A. Musta (en muista toista nimee)
Deathly Hallows on vapaasti suomennettuna kuoleman pyhimykset tai sitten kuolettavat, en tiedä.
Ittellänikin meni tuo Voldemortin kuolema vähän ohi, mutta Voldemort yrittää tappaa Harryn Avada Kedavra-kirouksella johon Harry vastaa Karkotaseet-loitsulla. Jotenkin Voldun kirous sinkoutui lähettäjäänsä vastaan. Jotenkin siihen myös liittyi Lilyn Harrylle langettama suojaloitsu. Jotain siitä, miten Voldemort oli käyttäny Harryn verta uudelleensyntymiseensä nelosessa :/
Tiedot voivat olla puutteellisia, mutta näin itse olen asiat ymmärtänyt. Joku muu saa halutessaan täydentää :))- ...
Veikkaan kyllä että kirjan nimeks ei tule mikään kuoleman pyhimykset. Pikemminkin joku kuoleman pyhäinjäännökset.
- Lubinous
... kirjoitti:
Veikkaan kyllä että kirjan nimeks ei tule mikään kuoleman pyhimykset. Pikemminkin joku kuoleman pyhäinjäännökset.
Joo, luin tuolt jostain et Harry joutuu kuoleman ja elämän väliseen tilaan tai jotain ja sitten lopulta siitä kuolee vaan se hirnyrkki osa... Arvasin heti kutosta lukiessani (oon lukenu sen yheksän kertaa, alotan kymmenennen kerran tänään... :D:D) et Harry on ite yks hirnyrkki. Arvasin myäs et R.A.M on Regulus AUGUSTUS Musta! :)
- Snape,snape,severus snape..
... kirjoitti:
"kuoleman pyhäinjäännökset" Pelastit juuri päiväni:D:D Heheheh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756