Milloin tieto onko päässyt työv.koulutukseen

opiskelija(ko?)

Siis, olen hakenut työvoimakoulutukseen ja innolla odottelen tietoa testeistä ja kouluunpääsystä. Koulutus alkaa tämän kuun lopussa, haku päättyi tämän kuun alkuun. Ilmoitetaanko kaikille testeistä vai suoritetaanko jotkut "esikarsinnat"? Milloin olette saaneet tiedon mahd. testeistä tai kouluun pääsystä?

4

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työv.pol.koulutuksista

että onko päässy saattaa tulla laittoman myöhään. Tarkimmin kertovat siinä työkkärissä missä hait. Esim. 4 pv ennen koulutuksen alkamista on tullu. Ja jos joku ei menekkään sinne niin toinen voi aloittaa viikon päästä koulutuksen alkamisesta.

• kyselijä___

Minulla päättyi hakuaika tänään ja työvoimakoulutuksen sivun mukaan tänään pitäisi tapahtua alustava paperivalinta ja lopullinen valinta tapahtuu haastattelujen perusteella kahden viikon päästä. Antaisivatkohan ne puhelimitse tietoa,onko päässyt haastatteluvaiheeseen ja kuinka paljon hakijoita oli? Tilanne on minulle siinä mielessä hankala,että minun pitäisi päättää ylihuomiseen mennessä opiskelupaikan vastaanottamisesta yliopistossa. Opiskelupaikan vastaanottaminen tietäisi muuuttoa 200 km päähän Helsinkiin.Tilanne on jotenkin äärimmäisen hankala kun tämä opiskelupaikka tuli vähän "yllättäen" varasijoilta ja tässä on nyt pelkona tyhjän päälle joutuminen.Haluaisin kuitenkin ensisijaisesti päästä työelämään takaisin kokoaikaisesti mutta tilanne näyttää huonolta kun työttömyyttä on takana jo puolitoista vuotta.Jotakin olisi tehtävä....

• Jos pitää
        kyselijä___ kirjoitti:

Minulla päättyi hakuaika tänään ja työvoimakoulutuksen sivun mukaan tänään pitäisi tapahtua alustava paperivalinta ja lopullinen valinta tapahtuu haastattelujen perusteella kahden viikon päästä. Antaisivatkohan ne puhelimitse tietoa,onko päässyt haastatteluvaiheeseen ja kuinka paljon hakijoita oli? Tilanne on minulle siinä mielessä hankala,että minun pitäisi päättää ylihuomiseen mennessä opiskelupaikan vastaanottamisesta yliopistossa. Opiskelupaikan vastaanottaminen tietäisi muuuttoa 200 km päähän Helsinkiin.Tilanne on jotenkin äärimmäisen hankala kun tämä opiskelupaikka tuli vähän "yllättäen" varasijoilta ja tässä on nyt pelkona tyhjän päälle joutuminen.Haluaisin kuitenkin ensisijaisesti päästä työelämään takaisin kokoaikaisesti mutta tilanne näyttää huonolta kun työttömyyttä on takana jo puolitoista vuotta.Jotakin olisi tehtävä....

valita työvoimapoliittisen koulutuksen ja yliopiston välillä, valinta ei voi olla vaikea. Ovat ne sen verran erilaisia koulutuksia.
        Päätös riippuu siitä, mitä haluat tehdä 5-10 vuoden kuluttua - tai itse asiassa loppuelämäsi ajan. Mieti sitä, niin vastaus on selvä.
        Helsingistä voit löytää töitä helpommin kuin sieltä missä nyt olet, ja tehdä niitä opiskelun ohella.

• aloittava opiskelija

tein 2.8 psykologiset testit ja kävin läpi haastattelut ja tieto tuli 6.8 ja pääsin opiskelemaan lähihoitajaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe