Mikäs noissa FormulaOffroad kisoissa on ajo systeemi, kun ovat kaksipäiväisiä? Ajaako lauantaina kaikki luokat? Pitäis Kangasalalle mennä kattoo lauantain kiipeilyjä.
F-offia?
4
443
Vastaukset
- Race on week
Täältä lisää:
http://www.formula-offroad.fi/foff/modules.php?name=News&op=NETopicMain
FOFFi on ainakin aiempina vuosina ollut erilliset kisat kumpanakin päivänä ja kummatkin luokat ajaa kumpanakin päivänä äyden kisan.
Lauantai ja sunnuntai lähes yhtähyviä, mutta ne kalustorikot joita ei saada montulla korjattua aiheuttaa muutaman auton puuttumisen sunnuntainkisasta.
Tämä on tällä hetkellä parasta moottoriurheilua mitä tarjolla on, ei tarvitse istua pusikoissa, kävellä pitkin soisia peltoja ja seistä ruuhkissa..., liki koko ajan tapahtuu, kaatoja ja menoa riittää sekä ekaa kertaa kävijät eivät voi uskoa minkälaisista pystysuorista soraseinistä kuskit ajaa ylös ;=)), tai oikeastaan jo "yli" pystysuoran olevista... - ekakertalainen
nyt varmaan käy niin että tuonne pitäis lähtee viikonloppuna, saivat kaverit ylipuhuttua. Mutta semmoista aattelin kysäistä että mitä mahtaa liput maksaa? ja muutenkin ne jotka paikalla on käynny vois vähän kertoo kokemuksia, itse olen tosiaan ekakertalainen :)
- MurMur
15 Egee, kuten em. linkin takaa näkyy.
http://www.formula-offroad.fi/foff/modules.php?name=News&op=NEArticle&sid=68
Ja tarpeen mukaan makkara ja limu (tai olut) puoleen.
Kokopäiväksi on katsottavaa jos ilokaasutettujen V8sien murina, kaadot ja huimat ajosuoritukset kiinnostaa. Varikollakin pääsee tsiikaan lähempää tekniikkaa ja katsojillakin on ollut ihan näyttäviä autoja, joille on ollut speciaaliparkki.
Penkoilta on löytynyt yleensä hyvät katselupaikat (retkijakkara mukaan) ja eväiden myyntipisteetkin ovat toimineet.
Ainoa kehno juttu on mahdollinen epävakaa sää.
- -myrsky
Muuten oli kivaa mutta silmiin pöllyyvä hiekka ei ollu kivaa ja aikataulu venyi taas urakalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1402247
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311568En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1501541- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411225The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226965- 156916
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20809