Isäni etsiskelee uutta autoa. Ja kyselisin vähän uudesta Passatista. Isäni itse ei netin autokeskustelupalstoja juurikaan lue, mutta itse olen lukenut jonkin verran ajokortin saamisen jälkeen.
Nyt on käytössä kolme vuotta vanha turbodiesel Avensis. Ihan kelpo peli joitakin pahanlaisia puutteita lukuunottamatta. Omasta mielestäni on ainakin epävakaa maantiellä ja penkit ovat huonot. Reisituki on todella surkea. Itse olen "vain" 174cm, eikä reisituki tunnu riittävän millään ja isäni on vielä pidempi ja lisäksi huomattavasti tukevampi.
Vannoutuneena Toyota-miehenä päätyi kuitenkin aikoinaan Avensikseen, mutta nyt harkitsee muitakin merkkejä. Itse en ole minkään tietyn merkin kannalla, mutta Passat tuli mieleen. Eli asiallista kehuttavaa/moitittavaa jne. Passatista varsinkin Avensikseen vertaillen päätösten tueksi.
Uudesta Passatista
vertaiskokemusta
1
769
Vastaukset
- passat mies 04
Passat Tdi 77kw luxline on paras ja halvin ostos tuossa hintaluokassa sitä itsekkin harkitsen koska hintaa puotettu 4000 eur nyt lähtö 32000 eur käteisalennuksella n 30t!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21865Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689