ensi kesän häissä..paikka on maalaismaisemassa oleva hevoskievari.puitteet on aivan mahtavat,mutta haluaisin mielipiteitä puvusta ja koristelusta..Eli hillittyä ja maanläheistä?Laittakaa ideoita pliis.
maalaisromantiikkaa
4
559
Vastaukset
- kukkia
maitotonkkia, heinäpaaleja (ulos istuimiksi)päälle esim.ryijyn tyyppisiä juttuja, koivuja, puisia kiuluja ynm. kukille, kankaina pellava, puuvilla, ynm. esim. tuolla on aika kivoja http://www.morsiusgalleria.com/html/pellavat4.html
- ononon
muuten aika kiva tuo mesi niminen mekko.
- maalaishäistä
Tyttäreni häitä vietettiin juuri maalaishengessä kesäpaikassamme vanhassa maalaistorpassa meren rannalla. Olemme saaneet paljon positiivista palautetta erilaisista, rennoista mutta silti tavallaan arvokkaista häistä. Tyttärelläni oli Morsiusgallerian pellavapuku, joka oli todella kaunis ja materiaalin puolesta sopi tilaisuuden henkeen. Kaikki koristeet olivat luonnosta; kaikissa rakennusten ovissa kransseja mustikanvarvuista, koivuista etc. Ruoka oli perinteinen pitopöytä kotikaljoineen. Koska ilma oli taivaallinen, hääpari otti onnittelut vastaan lipputangon vieressä pihassa. Lahjat vieraat asettivat pihassa olevaan vanhaan isoon kapiokirstuun ja vanhoihin rattaisiin. Morsiusparia kuljetti 40-luvun auto... Ulkona oli teltta, jossa tapahtui ruokailut ja pienimuotoinen ohjelma. Pellolla pihapiirissä oli varta vasten laitettu heiniä seipäille, vanha traktori pihassa etc. Vieraiden tehtävä oli kuvata itsensä/seurueensa Polaroid-kameralla ja asettaa kuva teksteineen vieraskirjaan. Mukavasti kuvia olikin otettu eri puolita aluetta, niistäkin traktoreineen ja heinäseipäineen henki maalaisromantiikka. Pappikin kävi ja pääsi morsiusparin kanssa kuvaan, sekin kuva oli kuin sata vuotta sitten!!! Suosittelen maalaishäitä - ainakin vieraat viihtyivät!!
- haluaisin olla siellä
laittakaa esim.kakkutelineeksi erin korkuisia koivusta sahattuja pölkkyjä.kakut lautasille ja pölkylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453