koiran oksentaminen

djmemmu

Koirani oksentaa suht usein keltaista vaahdon ja litkun sekoitusta. osaako kukaan sanoa mitä se on ja onko vakavaa? koira voi muuten hyvin, että ei mitää oireita muusta. kiitos.

6

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitähän minä että

      onko se koira juonut tavallista enemmän? ollut väsyneempi? apaattinen? karva muuttunut? tuli mieleen heti tuosta keltaisesta vaahdon ja litkun sekoituksesta meidän edesmennyt, jolla munuaisvika oirehti kyseisellä tavalla, eli arvot olivat koholla ja siitä johtui oksentelu. Ohessa oli myöskin muut kysymäni oireet.

      • Nimetön

        koiralla ei siis ole mitään muita oireita ollut. parasta varmaa kysyä e.lääkäriltä.


    • terristi

      olla kyseessä niinkin yksinkertainen juttu kuin tyhjänmahanoksennus. Kuinka usein koira syö ja paljonko, siitä on kysymys.

      • Nimetön

        koira syö ihan normaalisti niin kuin ennenkin, siis kyseinen koira tuli meille 4kk sitten ja on jo 6vuotias. samanlailla saa ruokaa kuin edellisessä kodissa.


      • :::::::::
        Nimetön kirjoitti:

        koira syö ihan normaalisti niin kuin ennenkin, siis kyseinen koira tuli meille 4kk sitten ja on jo 6vuotias. samanlailla saa ruokaa kuin edellisessä kodissa.

        Jos se oksentaa vaan nestettä, se tarkoittaa sitä että sillä on tyhjä maha! Muutenhan tulisi jotain muutakin. Koiralle tulee antaa 2 krt päivässä ruokaa ja jos antaa vain kerran, monet alkaa oksentamaan. Elikkäs, montako kertaa päivässä se ruokitaan? jos vain kerran niin vaihdapa kahteen kertaan niin varmasti loppuu tuo tyhjämahaoksentelu jos se sitä on.


      • Nimetön
        ::::::::: kirjoitti:

        Jos se oksentaa vaan nestettä, se tarkoittaa sitä että sillä on tyhjä maha! Muutenhan tulisi jotain muutakin. Koiralle tulee antaa 2 krt päivässä ruokaa ja jos antaa vain kerran, monet alkaa oksentamaan. Elikkäs, montako kertaa päivässä se ruokitaan? jos vain kerran niin vaihdapa kahteen kertaan niin varmasti loppuu tuo tyhjämahaoksentelu jos se sitä on.

        mä en usko siihen, että se auttaa. jos koira on tottunut saamaan kuuden vuoden ajan kerran päivässä ruokaa niin en lähtis sitä muuttamaan. monien tuttujeni koirat saaavat kerran päivässä ruokaa eivätkä nekään oksentele.
        jos koira on sitten kuluttanut juuri niiden päivien aikana kun on oksentanut niin enemmän energiaa, joten on tullut nälkä aikasemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe