CV:n teosta?
Sellainen pitäisi tässä väsätä,mutta ongelmana on,että mitä siihen laittaa,koko työhistoriako pitää laittaa vai mitä siihen pitää väsätä,auttakaa tietämätöntä..
Onko kellään kokemusta?
8
419
Vastaukset
varmaan löydät valmiita malleja.
- vastata jos
tulos on noin tyhjänpäiväinen.ei susta ollut mitään apua alottajalle
- Ärrieri
yksi vähemmän virallinen linkki,mutta ihan hyviä käytännön neuvoja kuitenkin ja sivun alalaidassa on lueteltu tarpeelliset tiedot,onnea työnhakuun :)
http://www.city.fi/lehti/article.php?id=49 - Elisama
En tiedä millaista työtä haet niin en osaa täsmällisesti neuvoa.
Laita kuitenkin mainintaa niistä koulutuksista, harrastuksista ja luottamustoimista joissa saatuja taitoja ja tietoja voi hakemassasi tehtävässä tarvitä. Siitä myös katsotaan muitakin ominaisuuksiasi.
Jos on asikaspalvelutehtävä niin kerro sellaisista harrasteistakin joissa olet ollut ihmisten kanssa tekemisissä.
Se on oltava hieman sennäköinen kuin hakemasi työ edellyttää.
Jos haet virkaan niin älä tee liian rohkeaa.
Kuitenkin tuot esiin mitä osaat vaikka vähänkin. Jos olet vaikka lukenut jossain yhden talven jotain kieltä iltaisin niin kerro se ehdottomasti vaikka työ ei edellyttäisi kielitaitoa. Se lukeminen kertoo aktiivisuudestasi ja halustasi oppia ja kehittyä.
Onnea yritykseesi. Kysy lisää jos haluat tietää. - Curriculum vitae
nimi Curriculum vitae
osoite
puhelinumero päivämäärä
sähk.post.oso
henkilötiedot: avio/avoliitossa? lapsia?
tiivistelmä: Mitä haluat työltäsi? millaista työtä olet tehnyt (työtehtvät yms..).. tiivistelmä elämästäsi.. ei kuitenkaan mitään elämäntarinaa..
Koulutus: koulut ja kurssit jotka olet käynyt
Tavoitteet: Mitä tavoitteita sinulla on? Työssä?
Nykyinen työpaikka: jos sellainen on..
Aikaisemmat työ- ja harjoittelupaikat: you know..
Kielitaito: Mitä kieliä puhut? Hyvin? huonosti?
Atk-taidot: osaatko joitakin ohjelmia käyttä hyvin? esim hotellinx, word, exel..
Harrastukset: Mitä harrastat? Koiria? lenkkeilyä..
Kuvaus itsestäsi: esimerkiksi.. olen reipas ja iloinen kaikkien kanssa toimeentuleva.. Olen hyvä oppimaan uusia asioita ja..
Oma nimi vielä lopuksi..
Jaakko Jaakonsaari
Muokkaile tuota.. tuossa nyt aluksi jotain.. en tiedä mitä työtä haet joten hankala tuon kummemmin selittää..=)- Ri_ce
Henkilötietoihin ei todellakaan tarvitse laittaa perhesuhteita, eikä niitä yleensä laitetakaan. Perhesuhteet eivät kuulu työnantajalle, eikä hän saa niitä edes työhaastattelussa kysyä ja jos kysyykin, niin niihin ei tarvitse vastata.
Monet työnantajat kysyvät usein (varsinkin nuorilta) työnhakijoilta perheestä. Sitten päättelevät miten vahvasti perhe menee työn edelle, onko pieniä lapsia (lasten sairastelut, aikataulut lasten mukaan yms.). Itse olen joskus törmännyt näihin, että työpaikka menee sivusuun jos olet alle kolmekymppinen ja lapseton. Tottakaihan sitä ollaan heti työn saatuessa tekemässä lapsia ja jäämässä äitiyslomalle! :)
Perhesuhteista saa kertoa, mutta useimmiten se ei välttämättä kannata. Ri_ce kirjoitti:
Henkilötietoihin ei todellakaan tarvitse laittaa perhesuhteita, eikä niitä yleensä laitetakaan. Perhesuhteet eivät kuulu työnantajalle, eikä hän saa niitä edes työhaastattelussa kysyä ja jos kysyykin, niin niihin ei tarvitse vastata.
Monet työnantajat kysyvät usein (varsinkin nuorilta) työnhakijoilta perheestä. Sitten päättelevät miten vahvasti perhe menee työn edelle, onko pieniä lapsia (lasten sairastelut, aikataulut lasten mukaan yms.). Itse olen joskus törmännyt näihin, että työpaikka menee sivusuun jos olet alle kolmekymppinen ja lapseton. Tottakaihan sitä ollaan heti työn saatuessa tekemässä lapsia ja jäämässä äitiyslomalle! :)
Perhesuhteista saa kertoa, mutta useimmiten se ei välttämättä kannata.Noista tiedoista oli todella paljon apua:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750