Onko kellään kokemusta?

CV:n teosta?
Sellainen pitäisi tässä väsätä,mutta ongelmana on,että mitä siihen laittaa,koko työhistoriako pitää laittaa vai mitä siihen pitää väsätä,auttakaa tietämätöntä..

8

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan löydät valmiita malleja.

• vastata jos

tulos on noin tyhjänpäiväinen.ei susta ollut mitään apua alottajalle

• Ärrieri
    • Elisama

En tiedä millaista työtä haet niin en osaa täsmällisesti neuvoa.
      Laita kuitenkin mainintaa niistä koulutuksista, harrastuksista ja luottamustoimista joissa saatuja taitoja ja tietoja voi hakemassasi tehtävässä tarvitä. Siitä myös katsotaan muitakin ominaisuuksiasi.
      Jos on asikaspalvelutehtävä niin kerro sellaisista harrasteistakin joissa olet ollut ihmisten kanssa tekemisissä.
      Se on oltava hieman sennäköinen kuin hakemasi työ edellyttää.
      Jos haet virkaan niin älä tee liian rohkeaa.
      Kuitenkin tuot esiin mitä osaat vaikka vähänkin. Jos olet vaikka lukenut jossain yhden talven jotain kieltä iltaisin niin kerro se ehdottomasti vaikka työ ei edellyttäisi kielitaitoa. Se lukeminen kertoo aktiivisuudestasi ja halustasi oppia ja kehittyä.
      Onnea yritykseesi. Kysy lisää jos haluat tietää.

• Curriculum vitae

nimi Curriculum vitae
      osoite
      puhelinumero päivämäärä
      sähk.post.oso

henkilötiedot: avio/avoliitossa? lapsia?

tiivistelmä: Mitä haluat työltäsi? millaista työtä olet tehnyt (työtehtvät yms..).. tiivistelmä elämästäsi.. ei kuitenkaan mitään elämäntarinaa..

Koulutus: koulut ja kurssit jotka olet käynyt

Tavoitteet: Mitä tavoitteita sinulla on? Työssä?

Nykyinen työpaikka: jos sellainen on..

Aikaisemmat työ- ja harjoittelupaikat: you know..

Kielitaito: Mitä kieliä puhut? Hyvin? huonosti?

Atk-taidot: osaatko joitakin ohjelmia käyttä hyvin? esim hotellinx, word, exel..

Harrastukset: Mitä harrastat? Koiria? lenkkeilyä..

Kuvaus itsestäsi: esimerkiksi.. olen reipas ja iloinen kaikkien kanssa toimeentuleva.. Olen hyvä oppimaan uusia asioita ja..

Oma nimi vielä lopuksi..

Jaakko Jaakonsaari

Muokkaile tuota.. tuossa nyt aluksi jotain.. en tiedä mitä työtä haet joten hankala tuon kummemmin selittää..=)

• Ri_ce

Henkilötietoihin ei todellakaan tarvitse laittaa perhesuhteita, eikä niitä yleensä laitetakaan. Perhesuhteet eivät kuulu työnantajalle, eikä hän saa niitä edes työhaastattelussa kysyä ja jos kysyykin, niin niihin ei tarvitse vastata.

Monet työnantajat kysyvät usein (varsinkin nuorilta) työnhakijoilta perheestä. Sitten päättelevät miten vahvasti perhe menee työn edelle, onko pieniä lapsia (lasten sairastelut, aikataulut lasten mukaan yms.). Itse olen joskus törmännyt näihin, että työpaikka menee sivusuun jos olet alle kolmekymppinen ja lapseton. Tottakaihan sitä ollaan heti työn saatuessa tekemässä lapsia ja jäämässä äitiyslomalle! :)

Perhesuhteista saa kertoa, mutta useimmiten se ei välttämättä kannata.

• Ri_ce kirjoitti:

Henkilötietoihin ei todellakaan tarvitse laittaa perhesuhteita, eikä niitä yleensä laitetakaan. Perhesuhteet eivät kuulu työnantajalle, eikä hän saa niitä edes työhaastattelussa kysyä ja jos kysyykin, niin niihin ei tarvitse vastata.

Monet työnantajat kysyvät usein (varsinkin nuorilta) työnhakijoilta perheestä. Sitten päättelevät miten vahvasti perhe menee työn edelle, onko pieniä lapsia (lasten sairastelut, aikataulut lasten mukaan yms.). Itse olen joskus törmännyt näihin, että työpaikka menee sivusuun jos olet alle kolmekymppinen ja lapseton. Tottakaihan sitä ollaan heti työn saatuessa tekemässä lapsia ja jäämässä äitiyslomalle! :)

Perhesuhteista saa kertoa, mutta useimmiten se ei välttämättä kannata.

Noista tiedoista oli todella paljon apua:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe