Täydellä kaasulla kiihdyttäessä 4500-5000 paikkeilla lakkaa veto loppuu ja kiihtyminen on hyvin vaikeaa. Jos löysäät kaasua hiukan auto kiihtyy tosi hyvin. Tulpanjohdot olen vaihtanut, ei vaikutusta. Onko kellään ollut vastaavaa vikaa. Polttoaineen syötössä??
ei kiihdy
626 1.8i -98
2
446
Vastaukset
- kenelläkään
löydy mitään samantapaisia ongelmia
- matsailija
Tukkeutunut tai tukkeutumassa oleva äänenvaimennin hidastaa menoa ihan helvetisti varsinkin isommilla kierroksilla. Hitaassa vauhdissa ei huomaa välttämättä mitään. No ehkä pientä nykimistä voi olla. Se on todennäköisin vaiva tuon ikäisessä autossa, jos ei hiljattain uusittu.
Ja jos on tukossa, niin äkkiä verstaalle tai muuten voipi olla kansiremontti edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486389Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14751