Samaa potaskaa

päivästä toiseen...

Samaa molotusta päivästä toiseen, ei tosiaan mitään asiallista keskustelua, vittuilua ja panettelua ja ahdistusta täällä ainakin riittää, näköjään...

14

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

jokin asiallinen keskustelu? Mikä aihe?Katsotaan nappaako :)

• Piore

Ehkä se kertoo jotain Iisalmesta :)

• Natina.

paljonkin.Vanhan mummoni sanonnan mukaan "Paljon puhetta,vähän villoja",vanha savolainen sananlasku.Pointti taisi olla että kyllä sitä puhetta piisaa mutta jos tekoja kaivattaisiin niin tulee hiljaisempaa.

• se puhe
        Natina. kirjoitti:

paljonkin.Vanhan mummoni sanonnan mukaan "Paljon puhetta,vähän villoja",vanha savolainen sananlasku.Pointti taisi olla että kyllä sitä puhetta piisaa mutta jos tekoja kaivattaisiin niin tulee hiljaisempaa.

tällaisen keskustelupalstan toimintamuoto. Hiukan vaikea ryhtyä tekoihin täällä virtuaalimaailmassa:) Siis enemmän vaan puhetta, villoista viis.

• yuguhiou
        se puhe kirjoitti:

tällaisen keskustelupalstan toimintamuoto. Hiukan vaikea ryhtyä tekoihin täällä virtuaalimaailmassa:) Siis enemmän vaan puhetta, villoista viis.

aihe?

• sisällöllä
        se puhe kirjoitti:

ei niin väliä?

• suren

Kävin sielläpäin monen vuoden jälkeen, ja oikein tuntui ihanalta nähdä nuoruusmaisemia. Olen jämähtänyt tänne juttupalstalle nyt vierailemaan, muttei täällä paljon asiaa ole. Tuntuu kuin Iisalmeen olisi jäänyt vain ne, joilla on vain puolet aivoista toiminnassa, joko luonnostaan, tai onnettomuuden, sairauden tai lobotomian kautta.

Olisi mukava lukea asiallista asiaa ihmisten kirjoittamana, jotka katselevat elämää innostuneena, ja löytävät huumoria ja kiinnostavaa arkipäiväisestäkin asiasta. Anatomian osien ja kehon eritteiden ja kopuloinnin vulgäärien nimitysten toistelu on jo loppuun kaluttu, ala-asteella. Ei normaali ihminen jää sille tasolle loppuiäkseen.

Millaiset aiheet sinua kiinnostaisivat? Uskallatko edes sanoa, tietäen, että vessahuumorilaisilla on jo ruskeat kännynsä näppäimillä, valmiina copy-pastaamaan vakiokommenttinsa..

• Mikävain

kelpaisi jos se kuitenkin koskettaisi tätä jokapäiväistä elämäämme.

• ne nuo-

ruusmaisemasi olivat? Olen uusio-Iisalmelainen ja vanhemmatkin asiat kiinnostavat.Olen asunut vasta 20 vuotta.Millaista oli ennen?

• ovat sanoneet
        ne nuo- kirjoitti:

ruusmaisemasi olivat? Olen uusio-Iisalmelainen ja vanhemmatkin asiat kiinnostavat.Olen asunut vasta 20 vuotta.Millaista oli ennen?

ruusu haisee ja paska lemuaa...

• Millaista
        ne nuo- kirjoitti:

oli menneinä vuosina?

• 15 v sitten
        ne nuo- kirjoitti:

ja minua kiinnostaisi kuulla siitä, miten asiat ovat nyt.

Se, mikä pisti eniten silmään, oli väen vähyys. Ennen oli aina jonkin verran vipinää kadulla. Nyt linja-autoasemakin ammotti tyhjyyttään, jopa koulujen loppumisen aikaan iltapäivällä. Missä kaikki nuoret ovat?

• tosiasiat

lennellä tällä palstalla;Iisalamen suurimmat tyrijät alottaavat "työnsä".Näkyy kesäloma olevan sama kuin opettajilla.
      -Katsotaan ensin,paljonko on sataman lisätalousarvio ja miten pakkolunastus toimii...

• jotain sanomista

ovat muilla palstoilla. Kuka jaksaa puhua kaupungista? Kullakin on omat kiinnostuksen kohteensa, ja niille on omat palstansa täällä S24:ssäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe