Huusholli-keittiöt?

Rakentaja2007

Minkälaisia kokemuksia teillä on Huusholli-keittiöistä? Vaikuttaa edulliselta mutta miten laatu, toimitukset jne.?

23

10087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole kokemusta

      mutta keittiöremppa edessä, oisko linkkiä laittaa?

    • aikoinaan

      hankittu huushollilta keittiö ja siihen ollaan oltu aika tyytyväisiä. toimitus tuli sovittuna aikana ja toimitus oli täydellinen. Hinnat ovat vaan lähes tuplaantuneet 5 vuoden aikana.

    • torikadulta

      peekoolta..ei oo varmaankaan kalliimpi ja laatu kohdallaan.Mielestämme valmiusaste oli hyvä..oli jopa valolistatkin tehdasasennettuna.

      • kun vuosi sit kilpailutettiin

        kodinkeittiö ja kaluste voitti vertailun


    • Vastuksienkeittiöfirma

      Meillä päinvastaisia kokemuksia Huushollista. Hintavertailussa samassa luokassa muiden keittiöfirmojen kanssa. Ei halvin ainakaan. Valmiusaste ja ohjeet oli lähes Ikea-luokkaa ja kokoaminen oli erittäin hankalaa vaikka mukana oli ammattilainen. Tarvittavia osia puuttui joita sai kolme kertaa käydä hakemassa.

      Aamiaiskaappimme alle ohjeistettiin laittamaan 3kpl 160mm korkeita lankunpätkiä pohjan tueksi koska ei muuten kestä painoa. Ei tuntunut kovin järkevältä. Nehän olisi pitänyt itse rautakaupasta hakea ja veistää sopivaksi. Tein oman ja paremman ratkaisun ja hankin lisää kaapiston jalkoja ja laitoin niitä riittävästi kaapin alle.

      Integroidusta jääkaappipakastimesta oli ovista jäänyt saranaporaukset poraamatta ja saranat meille toimittamatta. Saranapohjat oli kuitenkin runkoon kiinnitetty. Lupasivat viime viikolla tulla hakemaan ovet ja hoitaa poraukset mutta ei ole kuulunut. Nyt sitten muuten valmiissa keittiössä asutaan mutta vanha jääkaappi käytössä ja sekin kodinhoitohuoneessa. Keittiösuunnittelu oli nopeinta keittiöfirmoja kilpailuttaessa mutta kun keittiö oli tilattu ja maksettu, unohdettiin meidät täysin. Ikäänkuin ei enää kiinnostaisi.

      Laadustahan ei sinänsä voi tämän firman kanssa puhua. Palvelu ja toimivuushan sen näyttää. Rungothan on samaa lastulevyä kuin muillakin. Saranamekanismit samoja Blumin valmistamia saranoita kuin muissakin. Kalusteovetkin Suomessa toimittaa muutama alihankkija kaikille keittiöfirmoille. Näin se on.

      En suosittele Huusholli keittiöitä omien kokemusten perusteella.

      • Anonyymi

        Samoja kokemuksia. Palvelu ok toimitukseen asti. Sen jälkeen jäät yksin.


    • tyytyväinen

      Erittäin hyvä kokemus suunnittelu ja toimitus sekä asennukset aikataulussa .
      Suosittelen.

    • Nupithalusin

      Me ollaan tyytyväisiä kaappeihin, mutta asennusta en heiltä enää ottaisi. Vinoon laitettuja listoja ja jollain ihmetökötillä asennusvirheitä yritetty peitellä. Myöskin yksi Naismyyjä alkoi inhottavaksi, kun nimi oli paperissa. Ei saanut enää valita kuin tietyistä vetimistä, vaikka olisimme maksaneet lisää. Itse olisin halunnut osaan kaappeihin nupit, mutta myyjä sanoi, ettei niitä kannata ottaa, koska miehet eivät tykkää. Aha. Myöhemmin on harmittanut, ettemme pitäneet omaa päätämme tässä asiassa. Eli terkut huusholliin!

    • Anonyymi

      Huonoa asiakaspalvelua
      Ei oteta asiakasta tosissaan ja myyjä tuumaa toimitusaikoja kysyttäessä että voin minä luvata että tulis 2 viikossa keittiö ja sitte kun asiakas soittaa 2 vkon päästä missä keittiö viipyy niin sanon että menee vielä seuraavat 2 viikkoa.

      Arvosanana siis 1/6, valikoima oli hyvä mutta yksi huono asiakaspalvelija saa kääntymään melkein ovelta takaisin.

      • Anonyymi

        Kun nimi on tilauksessa muuttuu asiakaspalvelu ja joskus hintakin nousee kun ei ole ymmärretty laskea sitä ja tätä mukaan!!!!!


    • Anonyymi

      Olen erittäin tyytyväinen sekä palveluun ,laatuun , ja asennukseen kaikki toimi sovitulla tavalla ja aikataululla

    • Anonyymi

      Itse en ota kyseisestä firmasta mitään. Johtuu siitä että puljun myyjä haukkui minut otettuani keittiön muualta. Olen kuulemma tyhmä ja saan kuulemma kärsiä nyt huonosta keittöstä lopun ikääni.:D

      • Anonyymi

        Uskomattoman huonoa ja todella ylimielistä asiakaspalvelua heti kun lasku maksettu. Selkeitä asennusvirheitä ja tekemättä jätettyjä töitä . Ei vastata puheluihin eikä lukuisiin yhteydenottopyyntöihin. Asentaja halkaisi kivitason mutta eivät olleet syyllisiä omasta mielestään. Aihettajana uuden puutalon kiero seinä. En voi suositella kenellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomattoman huonoa ja todella ylimielistä asiakaspalvelua heti kun lasku maksettu. Selkeitä asennusvirheitä ja tekemättä jätettyjä töitä . Ei vastata puheluihin eikä lukuisiin yhteydenottopyyntöihin. Asentaja halkaisi kivitason mutta eivät olleet syyllisiä omasta mielestään. Aihettajana uuden puutalon kiero seinä. En voi suositella kenellekkään.

        Etyekai te pölöt maksa sitä keittiötä etukäteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomattoman huonoa ja todella ylimielistä asiakaspalvelua heti kun lasku maksettu. Selkeitä asennusvirheitä ja tekemättä jätettyjä töitä . Ei vastata puheluihin eikä lukuisiin yhteydenottopyyntöihin. Asentaja halkaisi kivitason mutta eivät olleet syyllisiä omasta mielestään. Aihettajana uuden puutalon kiero seinä. En voi suositella kenellekkään.

        Kurjalta kuulostaa. Huono kello kauas kuuluu. Näinhän se menee. Vastaavia kokemuksia ja mielenkiinnolla jään seuraamaan, miten tuolla asenteella pärjätään pitkässä juoksussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomattoman huonoa ja todella ylimielistä asiakaspalvelua heti kun lasku maksettu. Selkeitä asennusvirheitä ja tekemättä jätettyjä töitä . Ei vastata puheluihin eikä lukuisiin yhteydenottopyyntöihin. Asentaja halkaisi kivitason mutta eivät olleet syyllisiä omasta mielestään. Aihettajana uuden puutalon kiero seinä. En voi suositella kenellekkään.

        Ei kai kivitaso voi haljeta? Vaatii vähän enemmän selitystä tää tarina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kivitaso voi haljeta? Vaatii vähän enemmän selitystä tää tarina!

        Meidän kivitasojen päällä voi kävellä, ei ole halkeilleet. Eikä ne kyllä ole seinässä edes kiinni, paitsi vähän silikoni saumalla.


    • Anonyymi

      Pelkkää hyvää sanottavaa. Kaikki toimi hienosti. Ystävällinen asiakaspalvelu ja oikein hyvä keittiö saatiin.

    • Anonyymi

      Ihan hyviä.

    • Anonyymi

      Hyvin toimi

    • Anonyymi

      Ei ihan hyviä kokemuksia osia puuttuu ja muutakin huomautettavaa ei kiva

    • Anonyymi

      Meillä tökkäsi jo suunnitteluun. Khh meni sen takia pilalle. Jouduimme itse maksaa extraa noin 1000 e jälkien korjaukseen. Huusholli ehdotti pesukoneen nostamista irti lattiasta kaapiston päälle mutta kaapisto ei kestänyt koneen painoa lingotessa. Omaan piikkiin meni korjaustyöt.

    • Anonyymi

      Hyvät kokemukset ovat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe