Oinasmies

ja rapunainen --> lovers

näin vain kävi, rakastuttiin. Tiedän, että tuli ja vesi ei sovi yhteen, mutta tässä vain oli jotain joka sai meidät yhteen. Kaikki on taivaallista. Kitkaa ja rakkautta. Yhdessä jo 9 kuukautta!
Mietin, että mikä on se, että oinas ja rapu pärjäävät näin hyvin yhdessä..
ehkä se ei vain aina johdu horoskoopista..

7

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • belliina_69

      Olen itse samaa mieltä että vaikka ne aina sanoo ettei oinas ja rapu ole hyvä yhdistelmä niin kyllä mulla on ollut hyviä kokemuksia. niinkuin sanoit...kitkaa ja rakkautta :)
      Ja muutenkin, ihmisistähän se on kiinni eikä horoskooppeista. Onnea teille!!

    • .....

      Yhdessä ja onnellisesti! Rapun ja oinasm, yhdessä melk. vuosi. Riitoja, valta taisteluja ym. on ollut, mut sovinnot on ihan parasta ja kaikki kitka unohtuu! Missään vaiheessa kumpikaan ei kuitenkaan ole kyseenalaistanu tunteitaan toista kohtaan, oli tilanne mikä hyväänsä. Kihloissa ollaan ja häitä suunnitellaan. Onnea teillekin!

    • raputar

      Minäkin tiesin alusta asti ettemme muka sovi yhteen, mutta ei rakkaudelle mitää voi. Yhdessä jo yli kolme vuotta oinasmiehen kanssa. Välillä riitoja ja valtataistelua. Kinataan ja sit jo halataaan ja pyydetään anteeksi. Rapuna sanon välillä tosi pahasti ja niin sanoo myös oinaskin. Niitä ei saa ottaa vakavasti. Mistään hinnasta en halua oinaasmiehestäni eroon, rakkautta niin paljon....

    • Oinasmiehen tyllerö ;)

      Itsekkin olen oinasmiehen kanssa olu jo hyvän tovin yhdessä. Kuukauden päästä tulee kaksi vuotta täytee!
      Mites kuvailisin; sanotaan vaikka että ei ole juurikaan niitä kinoja. ja jos on, ne on leikkimielisiä :) toki joskus saatan sanoa pahasti, kun taipumusta siihen on mutta pyydän yleensä anteeksi. Tulista rakkautta tämä juttu. Ja totta on; horoskooppeihin ei kantsi aina luottaa ;)

      • sannuli

        miuhun tykästy oinas mies ja ite oon rAPUNAINEN. hää tykästy,halusin oll kkaveri. niin kävi. minä tykästyin ja hää halus olls ksveri. outo homma. edelleen ollaan kavereita. tykästyttiin,mut hää ei halunnu mua. miulla kissat ja tykkäsin liikaaa juvaava. tosin ei hääkään raitis. mut eihän kaikkee ihannaa viu saáda. minä täydellistä miestä ja hää naista joka ois elännä hänen ehdoillaan.


      • rapu nainen

        Sam täällä, tulista on. Huutoa ja riitaa..Kuitenkin sovinnot parasta ja eipähän käy aika pitkäksi. Valtataistelua on paljon, oinas ei mielestäni ymmärrä mitä rapu tarkoittaa. Kääntää asian toisinpäin mitä tarkoitin. Luovuta en miehestä. Oinaassa liikaa hyvääkin menetettäväksi. Tuli ja vesi sopivat mainiosti.


    • rapurouva

      Ollaan oltu yksissä nyt 24 vuotta ja hyvin pyyhkii!!!
      Ei olla suuremmin riidelty, tavallista nahinaa oli silloin alkuvuosina, nyt on riidat ilm. riidelty taikka ikä tuonut mukanaan kypsyyttä, niin ettei tarvitse suuremmin hiiltyä.

      oinasmies sopii mielestäni hyvin ujolle, kotona viihtyvälle ravulle. Oinas antaa rohkeutta ja energiaa ja rapu tuo kodinlämpöä ja rauhaa oinaalle, rapuhan on kiihkeä rakkaudessaan, jos häntä ei loukata. Suosittelen!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe