Mitäs sitä erialat tappelemaan keskenään palkkauksesta....
Minua ainakin risoo eniten se, että eduskunta nosti ensimmäisenä palkkojaan ja pari ministerinvirkaa perustettiin, jotta saatiin sopu puolueiden välille.
Mutta nämä on nyt niitä minun mielipiteitäni. Hoitoalalle kaipaisin enemmän keskustelua riittävästä henkilöstöstä palkkauksen sijaan....tosin muillakin aloilla alkaa olla pulaa osaavasta työvoimasta. Niska limassa painetaan töitä niin monessa paikassa niin teollisuudessa kuin hoitoalalla.
Eniten pännii se
2
416
Vastaukset
- mitä sitte
Paperitehtaan työntekijät saivat 8%. Tuottavuus siellä noussut 10%: OK
Hoitajat saavat ? %. Tuottavuus sairaaloissa laskenut 4%: OK.
MITÄ LAITETAAN ?-merkin sijaan?- tuo tuottavuus...
miten laskea tuo tuottavuus, kun väki vanhenee ja on sairaampia.....nykyään 70 vuotias on nuori niiden kaikkien 90-kymppisten joukossa sairaalan vuodeosastollakin....
Vai olisiko tuottavuutta se, että meillä on elossa niin pajon 80-90 vuotiaita? Tehokas terveydenhuolto :-), kuitenkin oma kantapäänkauttakokemus on että työikäinen ei meinaa päästä millään hoitoon. 90 kymppsielle vaaditaan jo omaistenkin toimesta ns hyvää hoitoa joka sisältää kalliita tutkimusia, jotta saadaan selville miksi muisti on jo 90 vuotiaalta heikentynyt :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862