Tietullimaksut

paljonko

Joudun ajamaan milanosta torinoon enkä tiedä paljonko tietullit maksavat ja onko moottoritien varrella paljonkin maksupisteitä.
Tarvitsiskos joku kyytiä välille la 11.8 =)?

5

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • michelinistä
      • taas...

        Niin. Puolessa minuutissa sen katsoo googlen avulla vaikkapa juuri Michelinin sivuilta. Näkyy olevan 7.30e ihan keskustasta keskustaan, näkyy olevan tullipaikka Rondissonessa ja Settimo Torinesessa.
        En minä sitä ihmettele, ettei viitsitä katsoa itse googlesta tms. Mutta sitä ihmettelen aivan helvetisti, että miksi se muutaman euron tietulli on niin mahottoman tärkeä? Mitä helevetin väliä sillä on, onko se viisi vai kymmenen euroa, jos kerran on sinne asti lähtenyt?


      • ilosta, kultapieni
        taas... kirjoitti:

        Niin. Puolessa minuutissa sen katsoo googlen avulla vaikkapa juuri Michelinin sivuilta. Näkyy olevan 7.30e ihan keskustasta keskustaan, näkyy olevan tullipaikka Rondissonessa ja Settimo Torinesessa.
        En minä sitä ihmettele, ettei viitsitä katsoa itse googlesta tms. Mutta sitä ihmettelen aivan helvetisti, että miksi se muutaman euron tietulli on niin mahottoman tärkeä? Mitä helevetin väliä sillä on, onko se viisi vai kymmenen euroa, jos kerran on sinne asti lähtenyt?

        :-)


      • olet idiootti
        taas... kirjoitti:

        Niin. Puolessa minuutissa sen katsoo googlen avulla vaikkapa juuri Michelinin sivuilta. Näkyy olevan 7.30e ihan keskustasta keskustaan, näkyy olevan tullipaikka Rondissonessa ja Settimo Torinesessa.
        En minä sitä ihmettele, ettei viitsitä katsoa itse googlesta tms. Mutta sitä ihmettelen aivan helvetisti, että miksi se muutaman euron tietulli on niin mahottoman tärkeä? Mitä helevetin väliä sillä on, onko se viisi vai kymmenen euroa, jos kerran on sinne asti lähtenyt?

        Pistin Googleen piruuttain tietullit italia, eipä tullut Michelinin sivut heti vastaan, edes puolen minuutin haun jälkeen. Itse olen saanut Michelinin sivujen linkin kyllä aikasemmin mutta jos ei ole tietonen kuinka hyvä linkki tuo Michelin on niin kuka helvekko sinne ny tuosta vaan eksyy? Eli nyt Viestiketjun aloittaja sai myös Michelin linkin tietoonsa jo tuolta ensimmäiseltä vastaajalta joten miks sun piti tulla vielä neroileen tänne?
        Ja usko pois, moni yksinäinen tuolla vielä haahuilee kenellä ei ole pienintäkään hajua mistä jää paitsi kun ei tiedä michelinin sivuista.


      • idiootti
        olet idiootti kirjoitti:

        Pistin Googleen piruuttain tietullit italia, eipä tullut Michelinin sivut heti vastaan, edes puolen minuutin haun jälkeen. Itse olen saanut Michelinin sivujen linkin kyllä aikasemmin mutta jos ei ole tietonen kuinka hyvä linkki tuo Michelin on niin kuka helvekko sinne ny tuosta vaan eksyy? Eli nyt Viestiketjun aloittaja sai myös Michelin linkin tietoonsa jo tuolta ensimmäiseltä vastaajalta joten miks sun piti tulla vielä neroileen tänne?
        Ja usko pois, moni yksinäinen tuolla vielä haahuilee kenellä ei ole pienintäkään hajua mistä jää paitsi kun ei tiedä michelinin sivuista.

        Etpä taida sinäkään ihan terävimmilläsi olla klo 04.48, jolloin purkauksesi näpyttelit.
        Se osaa tämä hra Google enemmän noita ulkomaan kieliä. Jos siis pistit "piruuttain tietullit italia", en hirveästi ihmettele huonoa tulosta. Panepa sinne vaikka "route finder", siitähän tässä on kysymys. Lisää vaikka "toll" ja vaikkapa vielä "italy". Joko alkaa löytyä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe