juttu seuraa

erika87

auttakaa mua oon itkenyt niin että hyvä kun näen titokone ruudun! olen ollut vauvakuumeessa jo kaksi vuotta ja tänään kihlattuni ilmoitti että lapsia ei tehdä vielä vuosiin! se raapas niin syvältä että vieläkin sattuu joka sana mitä se sano ! en tietenkää oo sitä mieltä että lapsia pitäis tehdä jos ei siihen ole valmis mutta oon niin rikki että mietin vaan miten pystyn aamulla töihin ja miten pystyn huomena ajattelee ettei se lapsen saaminen ole näiden raskaiden kahdevuoden aikana lähentynyt yhtää!!! auttakaa?????

4

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninniliiiiii

      Oletan että olet 20 vuotias, nimimerkistä päätelleen. Onko kihlattusi saman ikäinen?!
      Vaikea tilannehan tuo on, ketään ei voi eikä varsinkaan kannata pakottaa vanhemmaksi.
      Kysy itseltäsi että onko miehesi odottamisen arvoinen? Onko suhde vakaa?
      Jos vastaat kyllä, kannattaa varmasti odottaa ja elää vielä nuoruutta pari vuotta, nauttia toisistanne..
      Tai no ääh, vaikeahan se tuntemattomalle mitään neuvoja antaa tämmösessä tilanteessa..
      Tsemppiä ja yritähän piristyä!

      • minä vaan

        minullekkin selvis tossa hetki sitten että mieheni haluaa vasta 2-vuoden päästä lapsia...haikealta sen tuntuu ajatella että vasta silloin,mutta minä sinnittelen ja odotan koska sit lapsi saa kaks valmista ja rakastavaa vanhempaa..:)niin ja kun annat aikaa miehellesi niin ehkä se jopa itse tulee ehdottamaan vauvaa..

        tsemppiä sinulle!


      • .....
        minä vaan kirjoitti:

        minullekkin selvis tossa hetki sitten että mieheni haluaa vasta 2-vuoden päästä lapsia...haikealta sen tuntuu ajatella että vasta silloin,mutta minä sinnittelen ja odotan koska sit lapsi saa kaks valmista ja rakastavaa vanhempaa..:)niin ja kun annat aikaa miehellesi niin ehkä se jopa itse tulee ehdottamaan vauvaa..

        tsemppiä sinulle!

        Vauvakuumeeni alkoi yli vuosi sitten ja mieheni vastusti tuolloin koko ajatusta. Jonkin aikaa jankutin asiasta, mutta se vain pahensi tilannetta. Työkiireet auttoivat unohtamaan asian, ainakin jotenkuten. Nyt kesällä, kun otin vauva-asian uudestaan esiin, hän ei ollutkaan enää niin ehdoton.
        Pari kuukautta asiaa vatvottiin ja nyt vauva tulee jos on tullakseen :)

        Komppaan edellistä kirjoittajaa eli jos miehesi on sinulle tärkeä etkä halua erota, kannattaa vain odottaa kärsivällisesti.


    • voi sinua

      olen samassa tilanteessa, vauvakuume on ollut jo melkein puolitoista vuotta ja tuntuu vaan että en ole tarpeeksi hyvä hänelle kun ei halua lasta minun kanssa tai nyt. Itken ja murehdin, kukaan ei tunnu ymmärtävän ollenkaan...onko sulla söhköpostiosoitte? puhutaan tarkemmin, en kehtaa kirjoittaa täällä, jotkut ei ymmärrä tätä tuskaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe