auttakaa mua oon itkenyt niin että hyvä kun näen titokone ruudun! olen ollut vauvakuumeessa jo kaksi vuotta ja tänään kihlattuni ilmoitti että lapsia ei tehdä vielä vuosiin! se raapas niin syvältä että vieläkin sattuu joka sana mitä se sano ! en tietenkää oo sitä mieltä että lapsia pitäis tehdä jos ei siihen ole valmis mutta oon niin rikki että mietin vaan miten pystyn aamulla töihin ja miten pystyn huomena ajattelee ettei se lapsen saaminen ole näiden raskaiden kahdevuoden aikana lähentynyt yhtää!!! auttakaa?????
juttu seuraa
4
427
Vastaukset
- ninniliiiiii
Oletan että olet 20 vuotias, nimimerkistä päätelleen. Onko kihlattusi saman ikäinen?!
Vaikea tilannehan tuo on, ketään ei voi eikä varsinkaan kannata pakottaa vanhemmaksi.
Kysy itseltäsi että onko miehesi odottamisen arvoinen? Onko suhde vakaa?
Jos vastaat kyllä, kannattaa varmasti odottaa ja elää vielä nuoruutta pari vuotta, nauttia toisistanne..
Tai no ääh, vaikeahan se tuntemattomalle mitään neuvoja antaa tämmösessä tilanteessa..
Tsemppiä ja yritähän piristyä!- minä vaan
minullekkin selvis tossa hetki sitten että mieheni haluaa vasta 2-vuoden päästä lapsia...haikealta sen tuntuu ajatella että vasta silloin,mutta minä sinnittelen ja odotan koska sit lapsi saa kaks valmista ja rakastavaa vanhempaa..:)niin ja kun annat aikaa miehellesi niin ehkä se jopa itse tulee ehdottamaan vauvaa..
tsemppiä sinulle! - .....
minä vaan kirjoitti:
minullekkin selvis tossa hetki sitten että mieheni haluaa vasta 2-vuoden päästä lapsia...haikealta sen tuntuu ajatella että vasta silloin,mutta minä sinnittelen ja odotan koska sit lapsi saa kaks valmista ja rakastavaa vanhempaa..:)niin ja kun annat aikaa miehellesi niin ehkä se jopa itse tulee ehdottamaan vauvaa..
tsemppiä sinulle!Vauvakuumeeni alkoi yli vuosi sitten ja mieheni vastusti tuolloin koko ajatusta. Jonkin aikaa jankutin asiasta, mutta se vain pahensi tilannetta. Työkiireet auttoivat unohtamaan asian, ainakin jotenkuten. Nyt kesällä, kun otin vauva-asian uudestaan esiin, hän ei ollutkaan enää niin ehdoton.
Pari kuukautta asiaa vatvottiin ja nyt vauva tulee jos on tullakseen :)
Komppaan edellistä kirjoittajaa eli jos miehesi on sinulle tärkeä etkä halua erota, kannattaa vain odottaa kärsivällisesti.
- voi sinua
olen samassa tilanteessa, vauvakuume on ollut jo melkein puolitoista vuotta ja tuntuu vaan että en ole tarpeeksi hyvä hänelle kun ei halua lasta minun kanssa tai nyt. Itken ja murehdin, kukaan ei tunnu ymmärtävän ollenkaan...onko sulla söhköpostiosoitte? puhutaan tarkemmin, en kehtaa kirjoittaa täällä, jotkut ei ymmärrä tätä tuskaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654