Isäni luonne on muuttunut hurjasti viime vuosien aikana. Hän tupakoi PALJON, käyttää myös lähes päivittäin alkoholia (mikä on myös ongelma sinänsä). Hänen maailmansa on nykyään hyvin mustavalkoinen, hän ajattelee olevansa aina oikeassa ja syyttää muita kaikesta mahdollisesta. Äitini kanssa olemme epäilleet aivokasvainta, mutta voiko kyse olla siitä? Lääkärille häntä ei saa, sillä hän ajattelee sen olevan vain vittuilua.
Auttakaa
4
443
Vastaukset
- enemmänkin
mielenterveyden ongelmilta kuin syövältä. Voihan se tietysti olla sitäkin, mikäpä minä olen moista kieltämään. Alkoholismi muuttaa ihmisen luonnetta juuri kuvailemaasi suuntaan. Syöpä ei ole helppo sairaus mutta ei ole alkoholismikaan, eikä mielenterveyden ongelmat.
- kuuluu...
usein alkoholismi. Pahaa oloa yritetään helpottaa alkoholin tuomalla lohdutuksella. Kyse ei varsinaisesti ole alkoholismista, koska alkoholi jää usein pois kun muutkin asiat saadaan kuntoon.
Ilman lääkärin apua ei pahasta masennuksesta parane.
- masennusta
Miehelläni oli samat oireet muutama vuosi sitten. Lopulta sain hänet lääkäriin ja mielialalääkkeet saivat hänet taas jaloilleen.
- missä tahansa
isäsi tarvitsee apua! neuvottele ensin äitisi ja kenties muidenkin perheenjäsenten/ sukulaisten ...tuttavien kanssa. jospa joku saisi houkuteltua isäsi lääkäriin. Paras olisi jos joku voisi mennä sinne hänen mukaansa. Toivottavasti isäsi saa apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691