Laastarisuhteet

ja ongelmien

eteenpäin kasaaminen. Sitähän se on. Kun se "elämän suuri rakkaus" jättää, niin helposti tulee hypättyä uuteen syliin lohdutusta saamaan. Laastarisuhteen laastarisuhteen laastarisuhteen jne. jälkeen huomaa, että on kasa käsittelemättömiä suhteita takanapäin ja menetettyjä "rakkauksia" yllättävän paljon.

Itse olin pitkään toiminut juuri näin. Korvannut ihmisen toisella kai yksinäisyyttäni lievittämään. Kuitenkin aina jollakin tavalla pysyen uskollisena sille ensirakkaudelle. Sitten oli pakko muuttaa tapaani kun vastaani käveli mies, jota silmittömästi halusin ja rakastin, mutta en vain kyennyt hänen kanssaan suhteeseen. Niin paljon selvittämätöntä taakkaa menneisyydestä. Oli pakko sanoa hyvästi. Toivon edelleen, että jonakin päivänä tiemme kohtaisivat.

Mutta nyt olen ollut jo jonkin aikaa ihan yksin. Ja olen tyytyväinen. Menneisyys ei vaivaa minua, on vain tulevaisuus. Kannattaa siis miettiä, onko laastarisuhteissa mitään järkeä. Pahimmassa tapauksessa tulee suhderiippuvaiseksi, eikä osaa oikein lopettaakaan.

6

1179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimivaa laastaria

Olen monet ajat yrittänyt, mutta vieläkään ei ole toimivaa laastaria minulle....

• sitte kantsis

vissiin koittaa siteitä.

• kyytiä mikrobeille

Käsitellään lysolilla, kyllä lähtee!

• sulle varasin

just pelkän menolipun etelänavalle.
        Kalliiksi se toki tuli, mutta on se sen arvoinen.
        Olisi yksi sekopää vähemmän elämän etsijöiden ympärillä pörräämässä:)
        Sorry , jos täysin muuta tarkoitit, niin unohda yllä oleva teksti

• Kasvaan,

Pahin virhe minkä voi tehdä! Ainakin itse olen huomannut joskus.. Olen ollut yksin ja käsitellyt eroni, hieno tunne tällä hetkellä. Ns.Voi alkaa puhtaalta pöydältä. Ei vaivaa vanhat enään..

• mitäs jos

ihastuu siihen laastarityyppiin, vahingossa, eikä pysty lopettaan? Vaikka tietää ettei siitä tule koskaan mitään, koska alussa nimenomaisesti sovittiin ettei ole, eikä tule, mitään 'juttua'. Hän pysyi lupauksessaan, minä en.. Tarvitaanko nyt laastari laastarille?? Miksei tunteitaan voi valita?? Ihmisessä on valmistusvirhe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      95
      2780
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      128
      1985
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      58
      1967
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      33
      1646
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      94
      1590
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      28
      1544
    7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      141
      1304
    8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      416
      1103
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      256
      1014
    10. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      19
      1005
    Aihe