- Rantaa, mielellään hyviä isohkoja (uimiseen kuitenin soveltuvia) aaltoja, eli aika tuulista pitäisi olla? Missä on ja milloin? Mikä meri?
- Edullista (matka ja paikan päällä mieluusti)
- Lämmintä!
- Vilkasta yöelämää
- Kaupungin (isohkon) läheisyyttä
Onkohan mahdottomat toiveet?
Suositelkaa kohdetta ja maata minulle :)
2
701
Vastaukset
- Nimetön
sieltä löytyy nämä kaikki
Lissabonin ympäristö kokonaisuudessaan tarjonnee pitkälti sitä mitä etsit. Sää on kaunista ja lämmintä mahdollisesti aina syyskuun loppuun saakka, usein vielä lokakuullakin.
Cascais on ihan mukava paikka Lissabonin kupeessa, n. 30 min junamatkan päässä. Siellä sijaitseva Estoril (hotellit rannasta kävelyetäisyydellä)on yksi mahdollisuus.
Hintataso on Suomeen verrattuna Portugalissa vielä kokonaisuudessaan edullinen. Maan ostovoima on noin 75 % EUn keskiarvosta.
Lissabonista löytyy yhtä ja toista, kulttuuria ja huveja, perinteistä ja modernia.
Suurivolyymiset turistikohteet lyönevät Lissabonin matkakustannusten suhteen. Edullisimmat matkat olen tehnyt KLM:lla ja LH:lla. Hotelleissa riittää valinnan varaa ja netissä olevilla varausportaaleilla saattaa saada tosi hyvän hotellin pienellä hinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755