Miten se kuulusa sanonta menikään, iso laiva kiäntyy hittaasti. Varkaus on ainakin kaupunginjohtajan kolumnin mukaan täysin suossa, mutta mitä on mieltä tästä Varkautelaiset veronmaksajat? Tietysti olisihan se kiva jos ite lauseen käyttäjä vastaisi missä mennään. Nyt ollaan tekemässä säästöjä luottamusmiesten palkkioista, mutta oliko veljet pääosissa kun palkkioita aikoinaan nostettiin? Olisiko mahdollista, että palkkiot pudotettaisiin sille tasolle missä ne olivat ennen korotuksia.
olisko
6
1221
Vastaukset
- Laiva:
Tämä laiva ei käänny kuin katolleen...
- vielä tähän
se perinteinen; viimeinen sammuttaa valot !
- jepjep3
vielä tähän kirjoitti:
se perinteinen; viimeinen sammuttaa valot !
aikanaan nostamassa palkkion! niin ja hommasivat myös ne kannettavat jokaiselle.. säästöjen nimissä! Oispa mukava nyt tietää tuliko niitä säästöjä? eipä taida kukaan uskaltaa selvittää :-)
Niin ja palkkiothan nostettiin aikanaan sillä perusteella kun on niin haasteelliset ajat. Juu mutta aika lyhyt näköistä kun se haaste nimenomaan oli rahanpuute. Jannut vaatii toisilta säästöjä ja samaan aikaan nostivat omaa palkkioo, oliko se 60% vai mitä?
Nyt sit näytellään että osallistutaan säästötalkoisiin kun pudotetaan 20% palkkioo - venäjällä
jepjep3 kirjoitti:
aikanaan nostamassa palkkion! niin ja hommasivat myös ne kannettavat jokaiselle.. säästöjen nimissä! Oispa mukava nyt tietää tuliko niitä säästöjä? eipä taida kukaan uskaltaa selvittää :-)
Niin ja palkkiothan nostettiin aikanaan sillä perusteella kun on niin haasteelliset ajat. Juu mutta aika lyhyt näköistä kun se haaste nimenomaan oli rahanpuute. Jannut vaatii toisilta säästöjä ja samaan aikaan nostivat omaa palkkioo, oliko se 60% vai mitä?
Nyt sit näytellään että osallistutaan säästötalkoisiin kun pudotetaan 20% palkkioosulle mulle touhua
- tietenkin
venäjällä kirjoitti:
sulle mulle touhua
mulle !
- dingdong7
tietenkin kirjoitti:
mulle !
Mulle ja tietty muille yhtä fiksuille oikean puolueen miehille... Se on sitä erään puolueen ME henkee. Näinhän ne eduskuntavaaleissa mainostivat. Tosin HE putosivat sit vallankahvasta opposition rakkikoiriks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824