"Skriptikehyksessä ilmeni virhe ajettaessa Basic skriptiä vnd.sun.star.script:Standard.Module2.Module2?language=Basic&location=document.
Viesti: BasicProviderImpl::getScript: no script!"
Mikä on pielessä? Kiitos vastauksesta etukäteen!
OOcalc herjaa uutta tallennettaessa
2
525
Vastaukset
- Magi_Suuri
...mieleen, että olisin törmännyt tuollaisiin Basic-virheilmoituksiin tallennettaessa sellaisessa tilanteessa, että olen päivittänyt OpenOfficen väärin. Tai siis olen asennuksen jälkeen kopioinut vanhat käyttäjän asetukset uuden OpenOffice-version asetuskansioiden päälle. Ongelma on, että asennettaessa, tai siis kun käyttäjä ensimmäisen kerran käynnistää uuden version, tehdään noihin asetuksiin jotain juttuja.
Mutta ongelmasi voi tietenkin olla jotain aivan muutakin. Onko sinulla tuollaista Module2-nimistä makromoduulia? Module1-moduulihan siellä on aina automaattisesti omia makroja varten. Tuo nimi kyllä viittaisi siihen, että sinulla sellainen olisi. Sellaista ei kait pitäisi olla normaalisti, joten olet varmaankin luonut sellaisen? Tai onko sellaista ollut aiemman asennuksen aikana?- aloittelijaX
Kuukausia sitten sekoilin noiden makronauhoituksien kanssa ja oli jäänyt ko. moduuli tuonne roikkumaan. (ekselissä kyseinen nauhoitus toimi, mutta OO:ssa en keksinyt konstia, millä se olisi toiminut ja siksi pidin tässä taukoa!)
Senkun poisti, herjaa ei enää tule! Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760