niin, mun str pure on 40lvl ni mikä ois paras ja mahdollinen paikka kehittää str 60? str on nytten 48... niin miten? ps. eikä menisi paljoo ruokaa... eikä mitään lessui tai mossei ettei ne hit muhun too much. ;)
mite saada str 60 mun str purella?
4
547
Vastaukset
- zukis ( logout )
mene stronghold 2.lvl eti (35.lvl craw crasler joku tommonen :D noin 100-110xp yhestä saa.
- puren kehittäjä
aattelin ite kysyy samaa mutta eipä tarttenu..kiitos!
- wise.old.man
puren kehittäjä kirjoitti:
aattelin ite kysyy samaa mutta eipä tarttenu..kiitos!
re:zukis
jep flesh crawlerit ovat ihan hyvää treeniä mutta aikaa bankkaukseen kuluu ja ruokaa kuitenkin kuluu varsinkin jos defense on 1
itselläni 50lvl pure (str 69) suurin osa exp:Stä tullut pklta, nytkun pk sujuu niin siinä jää yleensä vain voitolle ja on mukavampaa kuin hakata jotain monsuja, eli pk on myös hyvä vaihtoehto jos osaa pkttaa/on aikaa/rahaa.. - mit.?
ai siis jos str on 60 nii sit ei enää pysty kehittää sitä paitsi tol taval?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032