Moikka!
Olisko jollain sellaisesta tietoa, että kun lennän helsinki-pariisi-doha-kuala lumpur, niin dohaan lento saapuu klo 22.55 ja lähtöaika sieltä kuala lumpuriin on 23.35. Ehdinkö millään vaihtaa konetta vai mikä systeemi tässä on? Lentolipuissani ei myöskään näy dohasta mitään tietoja että minne lento saapuu ja mistä seuraava lähtee. Kannattaako mennä lippujen kanssa takaisin kilroylle selvittämään asiaa?
vaihto dohassa?
3
616
Vastaukset
- miinu--
takaisinpäin tultaessa ajat menee
6.25 saapuminen dohaan
7.50 lähtö dohasta
kiirekö?- Reissuli
En tiedä tosta Dohasta mitään mutta kysäseppä Kilroylta jos sieltä varasit lennot, niiden tehtävä on sulle varmistaa tällaiset asiat. Muista pakata itselles käsimatkatavaroihin yksi vaatekerta ja välttämättömimmät tavarat sillä kun on monta vaihtoa tavarat saattavat jäädä matkalle tai saatat myöhästyä jatkolennolta esim. huonon ilman tai teknisen vian takia. Itselleni kävi juuri näin meno- ja paluu matkoilla Malesiaan.
- miinu--
Reissuli kirjoitti:
En tiedä tosta Dohasta mitään mutta kysäseppä Kilroylta jos sieltä varasit lennot, niiden tehtävä on sulle varmistaa tällaiset asiat. Muista pakata itselles käsimatkatavaroihin yksi vaatekerta ja välttämättömimmät tavarat sillä kun on monta vaihtoa tavarat saattavat jäädä matkalle tai saatat myöhästyä jatkolennolta esim. huonon ilman tai teknisen vian takia. Itselleni kävi juuri näin meno- ja paluu matkoilla Malesiaan.
on hoitanut sellasen, että jos basic lipulla myöhästyy jonku itsestä riippumattoman syyn vuoksi? ettei ehdikään jatkolennolle ja jää sinne kentälle? vähän kyllä jänskää noiden lentojen kans.. voi voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419