Mikä mahtoi tuohon toosaan eilen tulla, kun kuva on kauhean levoton? Alareuna ja yläreuna vipattaa, sivustat soutelee ja sisältä kuuluu jotain sirinää. En viitsisi tuota kauaa katsoa, kun silmillekin pahaa tekee. Olen kokeillut myäs ilman digiboksia ja ilman videota, mutta sama kuhina on analogisillakin kanavilla. Kuva on vastaava kuin videoilla pikakatselulla paitsi äänikin nyt kuuluu.
Finlux 3628 tv
5
449
Vastaukset
- zbzxb
Tarkista nyt juotokset ensin.
- joku konkka
on kuivumaan päin.
- kaksiosainen,
hanki jostain lainaksi varamodulit ja kokeile, kumpaan lohkoon vika jää.
- kun vaihdoin
suurjännitejohdon,joka tulee juovamuuntajalta kuvaputken anodille. Oli jousihaarukka murtunut yläpäästä ja kipinöinti sekoitti tahdistuksen.
- että jos tuo suurjänniteliitin
pitemmän aikaa saa "hitsata", valokaari voi kuumentaa kuvaputken paikallisesti niin, että lasivaippa halkeaa ja ilmat tulevat sisään. Mulla kävi kerran niin, että vaakapoikkeutuskelan sisäpuolelle oli syntynyt jostain syystä valokaari eikä suhina kuulunut kuin muutaman minuutin ja lasikaula meni poikki poikkeutuskelan alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740