Latasin Tomppaan ääniä sivulta www.amg-lahti.org
ei vain aukee Tompassa. Onko siinä jokin jippo. Äänet on ogg- muodossa. Miten ne saa muotoon 0v2
niin että äänet tulisi Tompan valikoimiin.
Nyt oon pikkaisen hukassa sen asian kanssa.
Neuvoista kiitos.......
Äänet
3
459
Vastaukset
- eyyw
ne ei niin sanotusti tule valikoimiin vaan toimivat samannimisen ov2 sen kanssa
- ääniin
Äänet on ogg-muodossa ja kuuluukin olla. Jos haluat vaihtaa SIIS HÄLYYTYS ÄÄNIÄ/VAROITUSÄÄNIÄ, jotka varoittaa sua, vaikka nopeusvalvonnasta yms.
ÄÄNET EI OLE siis opastus ääntä, joka opastaa sun reittejä esim. oikeelle tai vasemmalle kääntymään.
Äänitiedoston nimi pitää muuttaa samaksi nimeksi vaan kuin kuvan ja koordinaatin-tiedostot on(huomaa myös että isot kirjaimet on samalla tavoin kaikissa tiedostoissa kirjoitettuna.
Esimerkki( Nopeusvalvonta.ov2 JA Nopeusvalvonta. bmp JA Nopeusvalvonta.ogg)
Nämä kaikki laitat sinne samaan karttatiedostoon..Äänen nimen pitää vaihtaa vaan kohteen nimeksi ei muuta tarvi. Ja jos haluat, että kyseinen Nopeusvalvonta ei pidä ääntä vaan näyttää kuvan niin lataa hiljaisuus ääni ja muuta sen nimi Nopeusvalvonta. Tai siihen nimeen kun se sulla on navissa. Eli samaa ääntä voi käyttää monessa eri kohteessa, mutta silloin kopioit äänen vaan ja muutat nimen taas siihen muotoon minkä kohteen ääneksi sen haluat. (MIELESTÄNI SUN EI TARVI MUUTTAA SEN MUOTOA VAAN NIMET TARVII KAIKILLA OLLA SAMAT ELI KUVA,ÄÄNI JA ITSE TIEDOSTO)
Itellä on GO910 ja siinä toimii kuten kerroin ja luulen, että kaikki TomTom.it toimii samoin. - eikun tekemään
On paljon apua neuvoista KIITOS !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396326Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 55787
- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14681