Hei, tietääkö kukaan saako rapuja syödä normaalisti raskausaikana? Onko jotain rajoituksia..
rapujen syönti
5
979
Vastaukset
- syödä
kunhan ne on oikein valmistettu. Siis elävinä pataan yms. Ja sitten ne rapujuomat kannattaa kyllä jättää väliin ;) Iloisia rapukestejä!
- kirjasta
että vaalea ravunliha,kuten sakset,voi ihan huoletta syödä.en tiedä miksi siinä niin luki,sillä onhan kaikki liha ravussa vaaleeta.mut ite oon jo 2 kertaa tän raskauden aikana syöny ja edellisessäkin raskaudessani söin,eikä ja kohta ois taas rapukekkerit=) joten huoletta voit syödä!!
onhan ne epäterveellisiä,mutta mikä nykyään ei ole=)- Tietämätön?
...niistä ravuista tekee epäterveellisen? Olen kuvitellut, että äyriäiset olis ihan terveellistä ruokaa ylipäätänsä? En ole tosin rapuja raskauteni aikana syönytkään, mutta olis kiva tietää, jos niitä tässä joku tarjoilee että uskaltaako sellaisia pistää suuhunsa sikiötä vahingoittamatta.
- mmm
Tietämätön? kirjoitti:
...niistä ravuista tekee epäterveellisen? Olen kuvitellut, että äyriäiset olis ihan terveellistä ruokaa ylipäätänsä? En ole tosin rapuja raskauteni aikana syönytkään, mutta olis kiva tietää, jos niitä tässä joku tarjoilee että uskaltaako sellaisia pistää suuhunsa sikiötä vahingoittamatta.
Varmaankin tuo epäterveellisyys tarkoittaa tässä sitä että äyriäiset sisältävät runsaasti kolesterolia, mutta tuskin nyt yhdet rapukekkerit sinne tänne kenenkään veriarvoja heittelee, jos ei niitä nyt alvariinsa napaansa vedä, ja kottikärrytolkulla.
- kolesterolia
mmm kirjoitti:
Varmaankin tuo epäterveellisyys tarkoittaa tässä sitä että äyriäiset sisältävät runsaasti kolesterolia, mutta tuskin nyt yhdet rapukekkerit sinne tänne kenenkään veriarvoja heittelee, jos ei niitä nyt alvariinsa napaansa vedä, ja kottikärrytolkulla.
tarkoitin ja suola.eihän ne sillee KAUHEEN epäterveellisiä ole,mut ei ne terveellisiäkään.et sitä meinasin tolla et "yhteä epäterveellisiä meille ku ei raskaana oelvillekin".et ei niissä mitään sellasta oo mitä ei erityisesti raskaana ollessa sais syödä! et ihan rauhassa vaan! itelläni aika v..mäinen tilanne,ku on ollu kauhee himo kotimaisia rapuja tän raskauden aikana,enkä tosiaan niitä viitti syödä kottikärrykaupalla=) muuteninon niin pirun kalliita..ja tähän himoon ei auta noi ulkomaiset pakasteravut,vaan kotimaisia pitää olla=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713