rapujen syönti

tietämätön*

Hei, tietääkö kukaan saako rapuja syödä normaalisti raskausaikana? Onko jotain rajoituksia..

5

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syödä

      kunhan ne on oikein valmistettu. Siis elävinä pataan yms. Ja sitten ne rapujuomat kannattaa kyllä jättää väliin ;) Iloisia rapukestejä!

    • kirjasta

      että vaalea ravunliha,kuten sakset,voi ihan huoletta syödä.en tiedä miksi siinä niin luki,sillä onhan kaikki liha ravussa vaaleeta.mut ite oon jo 2 kertaa tän raskauden aikana syöny ja edellisessäkin raskaudessani söin,eikä ja kohta ois taas rapukekkerit=) joten huoletta voit syödä!!
      onhan ne epäterveellisiä,mutta mikä nykyään ei ole=)

      • Tietämätön?

        ...niistä ravuista tekee epäterveellisen? Olen kuvitellut, että äyriäiset olis ihan terveellistä ruokaa ylipäätänsä? En ole tosin rapuja raskauteni aikana syönytkään, mutta olis kiva tietää, jos niitä tässä joku tarjoilee että uskaltaako sellaisia pistää suuhunsa sikiötä vahingoittamatta.


      • mmm
        Tietämätön? kirjoitti:

        ...niistä ravuista tekee epäterveellisen? Olen kuvitellut, että äyriäiset olis ihan terveellistä ruokaa ylipäätänsä? En ole tosin rapuja raskauteni aikana syönytkään, mutta olis kiva tietää, jos niitä tässä joku tarjoilee että uskaltaako sellaisia pistää suuhunsa sikiötä vahingoittamatta.

        Varmaankin tuo epäterveellisyys tarkoittaa tässä sitä että äyriäiset sisältävät runsaasti kolesterolia, mutta tuskin nyt yhdet rapukekkerit sinne tänne kenenkään veriarvoja heittelee, jos ei niitä nyt alvariinsa napaansa vedä, ja kottikärrytolkulla.


      • kolesterolia
        mmm kirjoitti:

        Varmaankin tuo epäterveellisyys tarkoittaa tässä sitä että äyriäiset sisältävät runsaasti kolesterolia, mutta tuskin nyt yhdet rapukekkerit sinne tänne kenenkään veriarvoja heittelee, jos ei niitä nyt alvariinsa napaansa vedä, ja kottikärrytolkulla.

        tarkoitin ja suola.eihän ne sillee KAUHEEN epäterveellisiä ole,mut ei ne terveellisiäkään.et sitä meinasin tolla et "yhteä epäterveellisiä meille ku ei raskaana oelvillekin".et ei niissä mitään sellasta oo mitä ei erityisesti raskaana ollessa sais syödä! et ihan rauhassa vaan! itelläni aika v..mäinen tilanne,ku on ollu kauhee himo kotimaisia rapuja tän raskauden aikana,enkä tosiaan niitä viitti syödä kottikärrykaupalla=) muuteninon niin pirun kalliita..ja tähän himoon ei auta noi ulkomaiset pakasteravut,vaan kotimaisia pitää olla=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1569
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1176
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      52
      1025
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      640
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe