Onko kokemuksia bella 8001:sta, todellinen matkavauhti Yanmarin 88hp:lla, merikelpoisuus, ym. ??
Bella 8001
9
7584
Vastaukset
- entinen Bella 8001 omistaja
Tilava, käytännöllinen perhevene, jossa mielestäni hinta/laatu kohdallaan.
Puoliplaanarin, akselivedon ja kölin
hyvät ominaisuudet.
Nopeus tuolla padalla potkuristakin riippuen: fiksu marssi 9-12 solmua, huiput ehkä luokkaa 15 solmua, riippuu myös kuormasta.
Meriomaisuudet tyydyttävät, huonoin voimakas
peräaallokko (kantava perä, potkuri ja peräsin aika ylhäällä), roiskuttaa lasille.
Suositeltava varauksin, jos katsoo mihin keliin
merelle lähtee. Kipparin taidot konsultoivat
myös.- kokenut 873
Ei mene 15 solmuaeikä ole miellyttävää ajaa yli 10 solmua. Koneen ääni kasvaa rasittavaksi ja veneen noustessa pintaan, alkaa se tuntua epämiellyttävältä.
Muuten ihan mukava, jos haluaa peräkajuutan, ja kohtuullisen tilava vene.
- koeajamassa
jos tykkäät, niin siitä vaan.
Bella 8001 ei ole käytänössä niin nopea kuin luvataan.
Ei mene metriäkään suoraan.
Roiskuttaa lasille koko ajan.- sotkea
Taidat sekoittaa Bellan 700:aan. Se ei mene suoraan. 8001 on oleellisesti parempi.
- potkurit
sotkea kirjoitti:
Taidat sekoittaa Bellan 700:aan. Se ei mene suoraan. 8001 on oleellisesti parempi.
Itsellä on 8001 viidettä kesää järvellä.Hinta laatusuhde on kohdallaan ja sen lisäksi minusta on myös tärkeä seikka se että jälleenmyyntiarvo on hyvä ja helppo myydä eli turvallinen ostos,onhan siinä omat heikkoutensakin mutta siihen rahaan saa paljon venettä (tilavaa).Minulla on 77 hv Yanmar jolla mukava matkanopeus on 9-11 solmua gps:llä mitattuna.
- muttei merelle.
potkurit kirjoitti:
Itsellä on 8001 viidettä kesää järvellä.Hinta laatusuhde on kohdallaan ja sen lisäksi minusta on myös tärkeä seikka se että jälleenmyyntiarvo on hyvä ja helppo myydä eli turvallinen ostos,onhan siinä omat heikkoutensakin mutta siihen rahaan saa paljon venettä (tilavaa).Minulla on 77 hv Yanmar jolla mukava matkanopeus on 9-11 solmua gps:llä mitattuna.
Järville ehkä sopii muttei merelle.
- 8001 ajanut
sotkea kirjoitti:
Monta kesää 8001 ajaneena tiedän, että eipä sekään mene suoraan kyllä. Perä-sivumainigit, niin kuin joku taisi sanoakin on pahimmat, kun pyöree perä laskettelee mainikeja ja vene on koko ajan poikittain.
Tilat on hulppeet kyllä, ja viihtyisätkin. Riippuu vähän siitä mitä hakee suosittelenko vai en. Jos halua paljon viihtyisää tilaa halvalla, niin hyvä vaihtoehto. Jos hakee todellista laatua, niin kannattaa varmaan hakea sitä muualta (tämä siis omistajan suusta, valitettavasti en osaa sanoa mikä se ladukas vaihtoehto on). Ehkä tosiaan järvelle parempi kun merelle.
- kyllä keikkuu
aina kun ajan jonkun bellan ohi tai se tulee vastaan niin kyllä vene keikkuu kuin pullon korkki ne vetää aina vasta aallpkkoon jos kerkiää omasta tulee noin 1 metrin peräaallot nopeus n25s merellä miten tollasella pullolla voi lähteä merelle jos yhtäkkiä nousee myrsky ukkonen tms kysyn vaan
- Anonyymi
no kysy vaan, meinaan on ihan kelpo paatti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820