Miksi kaikki

härkämiehet

ovat valehtelijoita ja tekevät asiat toisin kuin lupaavat, kun heitä huomauttaa asiasta niin jo on nokka ruvella, ei sais vissiin arvostella, itse he kuitenkin haukkuvat minkä kerkeevät.

9

1863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä on vastauksiaaaaa pa...

näin on,näin on,lue vaan"liian rehellinen".

• ollutkaikkien

härkien kaa tekemisissä hahaaa..

• kun lukee

tätä palstaa ja tunnen monta sellaista, ei näin moni voi erehtyä.

• härkämies

väärässä! Valitettavasti sinulle on sattunut huonoja yksilöitä tulemaan vastaan. Yleensä ongelma taitaa olla enemmänkin yltiörehellisyys.

• härkä mies

Ei voi yleistää,, vai onko härät vain selaisii ei varmaan muut,,?? menes itseesi ja mieti,,asiaa,,,kokeile muita hauku sit,, ei ole nokka ruvella en oo haukkunut takana päin,

• 2007

Mun härkä-mies on kyllä tehnyt aina niin kuin on sovittu.Ei koskaan ole pettänyt mun luottamustani.Tekee sen mitä lupaa.On hellä,huomioonottava ja seurallinen.Täydellinen kumppani...ainakin kauriin jälkeen,josta ei edes viitsi kertoa sen enempää.

• joo.

KOSKA NE OVAT AKKAMAISIA!

• HärkisMies

Minä kyllä valehtelen valkoisia, harmaita ja vaikka mustia valheita. Tokihan siinä alkaa omatunto koputella pääkoppaa, mutta teen kuinkin näin. Yleensä suuremman hyvän nimissä.

• Löytynyt 1rehellinen härkä???
        HärkisMies kirjoitti:

Minä kyllä valehtelen valkoisia, harmaita ja vaikka mustia valheita. Tokihan siinä alkaa omatunto koputella pääkoppaa, mutta teen kuinkin näin. Yleensä suuremman hyvän nimissä.

Eka kerran näen täällä tosiaankin rehellisen härkä.miehen,joka us´kaltaa jopa näin julkisesti myöntää olevansa valheita pukkaava TOOSIMIES.Saat 10pojoa ja pakukaijamerkin,kun kerrot heti mistä mä sut löydän,kun mulla on vaan "liian"rehellisiä valehtelijoita.Jihuuuuuu,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe