Miksi kaikki

härkämiehet

ovat valehtelijoita ja tekevät asiat toisin kuin lupaavat, kun heitä huomauttaa asiasta niin jo on nokka ruvella, ei sais vissiin arvostella, itse he kuitenkin haukkuvat minkä kerkeevät.

9

1873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä on vastauksiaaaaa pa...

näin on,näin on,lue vaan"liian rehellinen".

• ollutkaikkien

härkien kaa tekemisissä hahaaa..

• kun lukee

tätä palstaa ja tunnen monta sellaista, ei näin moni voi erehtyä.

• härkämies

väärässä! Valitettavasti sinulle on sattunut huonoja yksilöitä tulemaan vastaan. Yleensä ongelma taitaa olla enemmänkin yltiörehellisyys.

• härkä mies

Ei voi yleistää,, vai onko härät vain selaisii ei varmaan muut,,?? menes itseesi ja mieti,,asiaa,,,kokeile muita hauku sit,, ei ole nokka ruvella en oo haukkunut takana päin,

• 2007

Mun härkä-mies on kyllä tehnyt aina niin kuin on sovittu.Ei koskaan ole pettänyt mun luottamustani.Tekee sen mitä lupaa.On hellä,huomioonottava ja seurallinen.Täydellinen kumppani...ainakin kauriin jälkeen,josta ei edes viitsi kertoa sen enempää.

• joo.

KOSKA NE OVAT AKKAMAISIA!

• HärkisMies

Minä kyllä valehtelen valkoisia, harmaita ja vaikka mustia valheita. Tokihan siinä alkaa omatunto koputella pääkoppaa, mutta teen kuinkin näin. Yleensä suuremman hyvän nimissä.

• Löytynyt 1rehellinen härkä???
        HärkisMies kirjoitti:

Minä kyllä valehtelen valkoisia, harmaita ja vaikka mustia valheita. Tokihan siinä alkaa omatunto koputella pääkoppaa, mutta teen kuinkin näin. Yleensä suuremman hyvän nimissä.

Eka kerran näen täällä tosiaankin rehellisen härkä.miehen,joka us´kaltaa jopa näin julkisesti myöntää olevansa valheita pukkaava TOOSIMIES.Saat 10pojoa ja pakukaijamerkin,kun kerrot heti mistä mä sut löydän,kun mulla on vaan "liian"rehellisiä valehtelijoita.Jihuuuuuu,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2095
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      332
      1293
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      92
      1199
    4. 152
      1094
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      941
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      869
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      24
      814
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      807
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      779
    Aihe