Kroonisen hiivan ohella ja jälkeen saatan joutua vestibuliitti- ja vulvodyniaepäillyksi, ja haluaisin jo etukäteen tietää kokemuksia lääkkeistä joita olette syöneet vaivaan? Siis kivun tunnetta lamaavia ja samantien masennusta helpottavia lääkkeitä. Näitä ovat näemmä halvemmat Triptyl ja Klotriptyl, ja lieneekö jotain kalliimpiakin, mutta itselläni ei olisi kovin kummoisiin satseihin varaa.
Triptyl? Klotriptyl? Muut vastaavat?
4
610
Vastaukset
- fibromyalgiaan
Söin vuoden triptyliä fibromyalgiaan ja sen aiheuttamaan unettomuuteen. Annostus oli 10mg tablettia 1-2 illalla. Kai se alkuun auttoikin, mutta nyt nukun ilmankin. Vieroitus siitä oli kamalaa, yritin eka nopeasti ja sain niin kamalia jalkakipuja ja unettomuuden ettei siitä tullut mitään, pikkuhiljaa kun lopetti niin oireita ei tullut. Ja annos kuitenkin noin pieni. Ja erittäin valitettava haittavaikutus oli seksihalujen totaalinen lopahtaminen, ne onneksi tulivat takaisin mutta kaikille niin ei ole käynyt vaan halut saattavat kadota lopullisesti vaikka lääkkeen lopettaisikin. En suosittele.
- V/V
Hm, eli suo siellä ja vetelä täällä... Jatkuvan kipuilun ja oireilun vuoksi seksikään ei aina huvita ja on välillä kivuliasta, ja sitten jos saisi jotain lääkettä niin sitten ei naitata enää ollenkaan...?
- kävi mulle
V/V kirjoitti:
Hm, eli suo siellä ja vetelä täällä... Jatkuvan kipuilun ja oireilun vuoksi seksikään ei aina huvita ja on välillä kivuliasta, ja sitten jos saisi jotain lääkettä niin sitten ei naitata enää ollenkaan...?
ei ehkä kaikille, mutta enpä ottaisi enää jos olisin tiennyt etukäteen
kävi mulle kirjoitti:
ei ehkä kaikille, mutta enpä ottaisi enää jos olisin tiennyt etukäteen
Itse söin aika pitkäänkin triptyliä.toi kyllä helpotusta alapään oireiluun ja se pääasia minulle olikin.itse en mitään sivuvaikutuksia huomannut ja söin parhaimmillani 25mg tapletteja 1 ja puoli iltaisin.kuulemma 50mg asti voi ottaa.nyt olen voinnut olla jonkinaikaa ilman tabletteja kun kivut ovat pysyneet sen verran olemattomina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057