ruotsiin rajan yli ja norjaan ruotsista. eli ottasin tietenki bensaa kannuun halvemmasta maasta. ja sitte yleensä on tapana kuljetella lasinpesunestettä varalta jne,
eli "mulla ei ole tullattavaa" ?
saako autossa viedä bensaa ja muita nesteitä
8
1461
Vastaukset
- täynnä + jerrykannu (20litraa)
Pätee ainakin suomeen tuotaessa.Lienee sama naapurimaissa.Liittyy myös turvallisuuteen.
- T. Orfjanovka
kannussa saa kuskata 10 litraa
- hyvä että
T. Orfjanovka kirjoitti:
kannussa saa kuskata 10 litraa
kerroit. Siis minä,edellinen vastaaja.Kuvittelin että 20 litraa...
- dadadidaa
hyvä että kirjoitti:
kerroit. Siis minä,edellinen vastaaja.Kuvittelin että 20 litraa...
Vie vaikka 50 litraa.Jos rajalla pysäyttävät, niin käy lottoamassa. Mahdollisuus osua lotossa päävoitto kohdalle on yhtä suuri, kuin että pysäytetään rajalla.
- säästö eki
-Tee myös eväsvoileivät kotona mukaan.
-Autossa on ihan hyvä nukkua.
-Ihmiset heittävät roskikseen uskomattoman hyvää tavaraa.- voitko antaa linkin
tms?
- 10-litraa
voitko antaa linkin kirjoitti:
tms?
http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenkilot/01_Matkustajat/05_Polttoaine/index.jsp
Se pätee koko EU:n ja ETA:n alueelle. Norjakin on ETA:n (Euroopan talousalue) jäsen, joten sinnekään ei saa enempää viedä.
Huomaa sitten vielä se, että jos laivalla matkustat, niin laivayhtiön säännöt kieltävät litrankin kanisterin kuljettamisen autokannella..
- Norjaa ristiin rastiin
satoja kertoja,ja kertaakaan ei ole tullissa pysäytetty.Eihän tullissa ole välttämättä ketään,muuta kuin kamera valvonta.Itsellä norjassa mukana 30-litran callona.Siellä pohjois norjassa kun ne huolto-asemat ovat vähän harvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233