Karatea ja nyrkkeilyä harrastin lapsena ja kickboxing oli laji vanhempana. Sittemmin olen jo vuosia treenannut vain voimaa sekä salilla, että oman kropan painolla ja käynyt uimassa sekä juoksemassa. Nyt olen niin tajuttoman vahva ja kestävä, että tositilanteessa edistyneestä karatekasta tai vastaavasta budohemmosta ei olisi juurikaan vastusta. Olen ottanut oppia myös muista lajeista enkä koskaan pitäytynyt yhdessä lajissa joten olen karsinut itselleni sopivat tekniikat ja harjoittelut niistä vain brutaalimpia sekä henkisellä, että fyysisellä tavalla. Notkeutta en varsinaisesti ole harjoittelut, mutta tässä kehittämässäni tyylissä notkeutta ei juurikaan tarvita.
Voima/kestävyys
Maitopoika!
3
588
Vastaukset
- Laji sulle
Muay thaissa on aika paljon hyötyä tuollaisesta brutaalisuudesta koska se on potkunyrkkeilyä jossa on kuitenkin kyynärpää ja polvitekniikatkin.Tai vapaapaini.
Lemuaa taas jonkin riemuidiootin provolta. Näytttää myös siltä ja kuulostaa.
Johtopäätös: riemuidiootin surkea provo.- Maitopoika!
Ei sinusta olisi minulle vastusta joten ihan sama mitä täällä jauhat. Provosta ei ollut kysymys vaan realistisesta toteamuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115317Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923272Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403166- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271605Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161169