Yhtä yksinäistä ujoa tyyppiä, mutta ei onnistu. Pelkään et se hautoo itsemurhaa, oon yrittäny saaha sen hoitoon mutta ei ei ei ei .. Mitä ihmettä teen, tuskin voin antaa itelleni anteeksi, jos se tekee sen.
Oon kuus vuotta yrittäny auttaa
3
732
Vastaukset
- M28..
...
- järkevän
papin puheille? Kirkolla on sielunhoitopalveluita.
Ei se ole niin älytön vaihtoehto miltä voi kuulostaa. Olen itse käynyt joskus puhumassa ongelmistani papille ja koin siitä olevan jonkinlaista apua. - markkinoitsija
järkevän kirjoitti:
papin puheille? Kirkolla on sielunhoitopalveluita.
Ei se ole niin älytön vaihtoehto miltä voi kuulostaa. Olen itse käynyt joskus puhumassa ongelmistani papille ja koin siitä olevan jonkinlaista apua.Sitä minnekkään.. Varmaan on luovutettava, menee vaan itellä aikaa ja vaivaa plus voimavaroja ihan hukkaan. No jospa se ois edes oppinu, et siitä välitetään. Ois vaan kiva tietää, mitä yksinäinen ujo ihminen haluaa? Se antaa ymmärtää, et haluaa apua ja samaan aikaan antaa ymmärtää, et ei halua. Tietääköhän se itekkään mitä haluaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057