Kuinka ollakaan marjat ovat taas lopuillaan, ja pitäisi saada pakkanen pullolleen talven varalle. Mustikoita olemme lasten kanssa poimineet lähialueilta noin 25 litraa, mutta lisää olisi saatava. Olen käynyt mustikassa itse myös Säästökuopan takametsissä, mutta siellä ei hyviä apajia ollut paljoa.
Myös hillat ovat lopussa, ja niitä saimme vain viitisen litraa kun teimme lasten kanssa pikaretken eräänä aamuna, joten ei kyllä ensi talveksi riitä. Aivan marjaton vuosi tästä on tulossa. Kuinka teillä on marjatilanteen laita?
Marjastuskausi aluillaan
4
731
Vastaukset
- Kurtin metsässä
Siellä oli melko hyvin mustikkaa ainakin alkuviikosta!
- kuten toteat
Tässä on vielä monta viikkoa aikaa poimia mustikoita. Ole ihan huoletta ja käy lastesi kanssa eri puolilla metsissä niin usein kuin ehdit. Ehdit näin varmasti saamaan tarpeeksi ainakin mustikkaa. Puolukkaa ei näytä niin paljon tulevan, että sillä kannattaisi hurrata.
- poimin
vaimoni kans 100 litraa hilloja tuolta ylikiimingistä mentiin puolangan tietä vähän matkaa sit tuli metsätie sieltä löytyi semmoinen paikka joka ei ollut avosuota hillaa oli runsaasti osa vielä raakoja jäi toinen sata litraa metsään raakoja pitäs viikonloppuna käydä katsomassa
- kävimmä
ulmajan monttujen ympäristössä ja hämeenjärven metsissä 2, n.parin tunnin reissua ja 25litraa tuli,metsä täynnä mustikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909