näin jälleen unta että olin kaverini mökillä. oltiin siinä rannassa kaverini ja hänen veljen kanssa (siis oltiin rantaveessä seisomassa) pian minä kysyin kaveriltani onko teille tullu rapuja? ( kun oikeessa elämässä olin n. viikko sitten ollut kaverini mökillä ja he löysivät hukkuneen rapumerran ja laittoivat veteen..) kaverini vastasi ei me olla katottu sit mä sukelsin laitusin alta ja näin katiskassa jonkun kalan vähän lohen tapanen mutta ei lohi. näin myös katiskassa monta pientä kalaa ja pientä rapua ja myös ison punaisen ravun. aloin pelätä että laiturin alla on rapu joka puraisee minua ja nousin pintaan. sanoin että siellä on yks iso rapu ja pienii rapuja ja pienii kaloja ja iso kala. sit kaveri ja sen veli nosti katiskan ja se mun kaverin veli rupes "perkaamaan" rapua. (meille eilen tuli dna:lta joku rapujuttu missä kerrottiin miten rapu "perataan". ja kaverini veli perkasi sen tismalleen samallailla kun dnan lapussa kerrottiin että miten se kuuluu tehä siis oikeessä elämässä eilen tuli se lappu)kaverini päästi kaikki pienet ravut ja kalat pois. huom. kun katiska nostettiin niin isosta kalasta oli enään jäljellä liha siis silleen miten se perattaisiin. kaverini veli otti lihat pois ravusta ja kun hän oli tulossa ravun vartaloon uni loppu...
vastatkaa myös muihin uniini! ilves mökin pihassa, riehumispäivä koulussa ja entinen ihastukseni kuoli unessani...
voisiko joku selittää tämän äitipuoleni näkemän unen?? = äitipuoleni oli kaupassa ja näki laukun jonka hän sitten osti :D .. seuraavana päivänä oikeessa elämässä äitipuoleni näki tismalleen samallaisen laukun kun unessaan näki ja sitten osti sen... :D
KIITTI NIILLE JOTKA VASTAA MUN UNIIN
rapuja ja kaloja katiskassa?? tulkitkaa jooko..
santtupupu
1
189
Vastaukset
- angi
huomautus rikkauksista. Jos osaat oikein asettaa kaikki asiasi ja taktikoida oikein, sinusta tulee rikas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1672602Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait209714Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668