Oon ny asunu Kristiinas jo jonki aikaa ja tuskin enää kauaa. Suurimmat tapahtumat on varmaanki jotku markkinat ja jos joku Danny ny tulee laulaan Veturitallille.
Ei sie saa olla edes rauhas ku kaikki tietää kaikkien asiat ja juorut kulkeutuu nopeesti.
Laajentais aluetta ja hommais työpaikkoja enemmän ni mäki viihtyisn
Kuollu kaupunki
7
964
Vastaukset
- aiheita joista
voisi juoruilla ? Pidä asiat omana tietonasi äläkä hölise niistä, niin loppuu juorut.
- Sivukyläläinen
Minä olen asunut jo 4 vuotta täällä kylillä.
Ja jo vuoden kuluttua huomasin jotta pois on päästävä.
Juorut kulkee, muualta muuttanut ei ole tervetullut kylään.
Kristiinalaiset eivät hyväksy etelän kaupunkiseudulta tulleita, pelkäävät sivistystä.
Enkä minäkään hyväksy täkäläisten ajatustapaa, joten kait ollaan tasoissa
KRS on todella sitä pohjasakkaa, ei ole Suomalaisten kaupunki, uskoisin olevan lähellä Venäläistä vaikka ollaankin lännessä.
Tännehän ei oteta mitään uutta, niinkuin ei Venäjälläkään.
Kaipasin vaikka MC Donalsia tai hyvää pitzapaikkaa, vaan ei niitä tänne oteta.
Ihme, saatiin ABC mutta siitäkin puuttu Hese.
Voi itku,,,,,,,,,,,,,,,,,miksi on näin, Asunko Venäjällä vaikka olen Suomessa- ku--pää
viisaasti teet jos pois muutat olen asunut täällä koko pienen elämän ja huomannut et täs kyläs päjää vain jos on tarpeeksi kustapääs. ja sit pitää viä osata karehtia naapureita ja haukkua sukulaisia. sit on kaikki hyvin..
- Kristiinankaupunkiin
No ensi viikonloppuna tulee Kristiinankaupunkiin suuri tapahtuma - varmaan jotain yli 10 000 ihmistä kerralla, kun siellä on Valtakunnalliset Evankeliumijuhlat. Tuu mukaan!
http://www.evankeliumijuhla2009.info/- mommi
en tule evankeliumijuhlille hillumaan ovat nimittäin sellasta lahkoa etteivät hyväksy naispappeutta.tulen vasta kesämarkkinoille moikkaamaan vanhoja tuttuja kouluajoilta.olen asunut muualla jo 30 vuotta mutta kristiinan ahdistuneisuus ja kyttäys meininki on usein mielessä kyllä kytättiin naimatonta naista ja juoruiltiin pahasti onneksi lähdin eteläsuomeen.siellä on ollut aina työttömyyttä suomalaisella.ruotsalaiset saivat työpaikkoja vaikkei suomea osanneet mutta suomalaisilta vaadittiin ruotsin kieli. hillun siis vain veturitallilla esiintyjästä ei väliä.
- kesällä2009
mommi kirjoitti:
en tule evankeliumijuhlille hillumaan ovat nimittäin sellasta lahkoa etteivät hyväksy naispappeutta.tulen vasta kesämarkkinoille moikkaamaan vanhoja tuttuja kouluajoilta.olen asunut muualla jo 30 vuotta mutta kristiinan ahdistuneisuus ja kyttäys meininki on usein mielessä kyllä kytättiin naimatonta naista ja juoruiltiin pahasti onneksi lähdin eteläsuomeen.siellä on ollut aina työttömyyttä suomalaisella.ruotsalaiset saivat työpaikkoja vaikkei suomea osanneet mutta suomalaisilta vaadittiin ruotsin kieli. hillun siis vain veturitallilla esiintyjästä ei väliä.
Ei kannata mennä Veturitallille hillumaan markkinoilla, siellä on vain markkinalounas päivisin ja iso teltta esiintyjineen tulee tänä vuonna keskustaan Alman eteen.
- käokkkok
kesällä2009 kirjoitti:
Ei kannata mennä Veturitallille hillumaan markkinoilla, siellä on vain markkinalounas päivisin ja iso teltta esiintyjineen tulee tänä vuonna keskustaan Alman eteen.
täs koko kaupungis ei oo mitää järkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879