Näettekö jo metsän...

...puilta?

Kuulin että bändiltä tulee levy tänä vuonna.

Toivottavasti he ovat saaneet siihen nyt vihdoin jonkun ulkopuolisen ( vaikka kadulta repäisty heebo kommentoimaan tuotoksia :) näyttämään heille metsä puilta,sen verran sisäänpäin lämpeävä levy oli tuo Carnival of rust.Ja aika linjaton sillisalaatti.Älkääkä fanit nyt hyppikö seinille,pidän bändistä ihan hulluna mutta oman bändin kanssa olen nähnyt ne samat merkit jotka varottavat vanhan toistosta - ja sitten koko juttu lässähtää eikä ketään enää kiinnosta.Poetsien pitäisi uudistua siis saada uutta potkua että uudellakin levyllä olisi edes kaksi "hittibiisiä" kuten ekalla,ja ehkä vähemmän sitä amerikan enklannin viäntöä kun se ei oikein luonnistu kovin hyvin.

Toivottavasti uudelta levyltä on mongerrukset ja oudot panoroinnit jätetty sivuun,ne kuuluvat peleihin ja mainoksiin ei musaan.Odotan toiveikkaana uutta levyä ja tsemiä bändille!

Ps. Kaikki keikalle tänään Kaivohuoneelle!

3

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morphiusch

Juu juu mongerrukset ja panoroinnit on turhaa kikkailua mut entäs se "this is a song about passion" vai miten se puhe menikään Carnival Of Rustilla? Hyi he*vetti! Muutenkin ihan Rob Thomasia ja New York-poppia koko platta. Äh!

• rauhassa...

kaik nää wannabeet on dissailemas muita bändejä, uskomatonta! mutta kaikilla on mielipide...Mutta miten ihmeessä näiden poikien fanikanta ympäröi maapalloamme? kun ei toisellakaan levyllä ollut kuin vanhan toistoa: ja paskat sanon minä!

• Morphiusch
        rauhassa... kirjoitti:

kaik nää wannabeet on dissailemas muita bändejä, uskomatonta! mutta kaikilla on mielipide...Mutta miten ihmeessä näiden poikien fanikanta ympäröi maapalloamme? kun ei toisellakaan levyllä ollut kuin vanhan toistoa: ja paskat sanon minä!

Toka levy on pelkkää Waltaria, samanlaista kujeilevaa häsmää. Mut ei faneilla ole tarkoituskaan olla idoliaan kohtaan mitään negatiivista sanottavaa eli on ihan jees että puolustat bändiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe