minulla on nivelpsori, ja sain polviin pistoksena fragmin nimistä liuosta, jota pitäisi ottaa vielä muutama kerta. onkos kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä, se kun on tarkoitettu aivan muihin vaivoihin. sain myös oxiklorin reseptin. mites, kun luin käyttöohjeista, niin luki että ei pitäisi käyttää, jos sairastaa psoria. eikös nivelpsori lukeudu samaan kastiin? onko oxiklorin käyttö yleistä nivelpsorissa?
fragmin/oxiklorin
3
582
Vastaukset
- en luota
Tuota en tiedä, mut sen vain olen kokenut, et lääkäritkin määrää lääkkeitä, jotka on täysin päin mäntyä. Nykyisin olen hyvin kriittinen, enkä esim. pari päivää sitten määrättyä antibioottia ole edes hakenut apteekista enkä hae. Kyse kun ei ole mistään tulehduksellisesta ongelmatiikasta.
Samoin reumalääkkeiden kohdalla on erittäin karkeita virhearviointeja eräs reumalääkäri tehnyt kohdallani. Hyvähän tuo on, et vähän kuulostelet asiaa.- n-84.
Hei,
Mulla on kokemusta Fragmin-pistoksista, joita piti tehdä mahaan n.3 vk. Sain keväällä aivoinfarktin niin sen takia..
Niistä tulee ihan mielettömät mustelmat ja kirvelee jonkun aikaa,olin ihan varma etten pysty sitä tekemään mutta kyllä sen pystyy ja se olikin vain tilapäinen ratkaisu. Mustelmat paranivat jo muutamassa viikossa täysin! Mutta oli maha tosiaan ihan mustana sillon ku pistelin...
Jos minä pystyn pystyt sinäkin.Sen kestää kyllä!
- misss
koen että koko aine oli sieltä minne aurinko ei paista..itselläni pistettiin kantapäihin joku 4 kertaa ja sitten sanoin ettei enää pistoksia koska tästä ei mitään hyötyä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1433061Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks42605Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂451994Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i191798Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma111781Mitäköhän tämä koko sekosotku on ollut?
Tuskin tiedät itsekään. Ja jos luulet että en ole huomannut näitä apupoikiasi niin kyllä olen.121072- 70966
Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole12961Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S206914Hei sinä (m)
Meidän välinen tunnepyörremysky alkoi viime syksynä eikä ainakaan mun taholta ota laantuakseen. Tulet mun mieleen päivit1887