Noniin...
Lotta Ellen Amanda ja
Leevi Oiva Aatami
saivat pikkuisen veljen. :)
Nimeä kovasti mietitään - päässä raksuttaa tyhjää! Voi kun pitikin niin vaikea kirjain valita, tuo L... Ei oikein nättejä poikien nimiä enää löydy... =/ Lari ja Lauri on käytössä jo niin monella meidän perheen jokapäiväiseen elämään liittyvällä että ei niitä enää viitsi...
Lasse, Lassi, Launo, Leo, Lyly... Ei oikein muita L-nimiä tule mieleen. Tuleeko teillä jotain mieleen? Tuo Leo nyt kuulostaa vähän paremmalta kuin nuo muut mutta en tiedä, tulee mieleen Leijona... :D
Ideoita? Kiitos kaikille!
Lotan ja Leevin veli?
15
1272
Vastaukset
- suosikkini
on ehdottomasti Lenni.
- sibyllavon
esim. Lassi Veikka Olavi tai Lenni Ossi Anselmi sopisi.
- sade.
Luukas
- on...
aivan ihana! Lenni Eetu Aleksanteri
- Täti
Lasse ja Lassi ovat kumpikin ihan hyviä nimiä perheen kuopukselle.
Joillekin saattaa tulla mielleyhtymä Lassi & Leevi -sarjakuvaan,
mutta minua se ei häiritsisi.
Ällällä alkavia nimiä olis vielä ainakin
Luukas ja Linus,
mutta itse pidän enemmän Lassesta ja Lassista :) - Kukkakimppu I
Ehdotan nimeä
Lalli Urho Artturi.
Muita: Lari, Luka, Lukas, Luuka - lasten sadusta
Luru tai Lassi olisi mun suosikit. Luru ei vaan ole vissiin ihan virallinen nimi, mutta kylla silla nimella muutama mies tolla vaeltaa.
- Hanna
Oli meitäkin kolme lasta, joista kahden nimi alko samalla kirjaimella ja kolmannen ei. En tiedä, onko kukaan koskaan edes kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.
Siispä ehdotan Eetua. - Liisa-Maria
olisi minusta noista paras. Ehkä sitä on jo paljon äänestettykin. En taaskaan lukenut kaikkia vastauksia.
- albuf
Hei
Minusta myös Lenni on ihana nimi...
Vaikkapa Lenni Eetu Oskari
Lenni Juho Eemeli
Luukas on myös ihan ok nimi, mutta jotenki eri tyyppinen kuin sisarusten nimet... - Ällällää-Lällällää...
No niin, suljetaan ensin pois muutama vaihtoehto.
Lari ja Lauri ovat kauniita nimiä mutta meidän läheisillä niin yleisiä. :( Lasse- ja Lassi-nimet yhdistän erääseen ihmiseen ja tapahtumaan joita en pahemmin välitä muistella... Lennistä tulee meille mieleen meidän rakas koira jota ei enää ole ja niin tuokin nimi on "varattu". Linus-nimestä sanon ihan suoraan etten tiedä miten äännetään - Linus, Liinus...? Enkä osaisi edes taivuttaa, Linusin, Linuksen...? Ja heti Leevin kummitädillä tuli mieleen - NENÄLINUS!!! :D Siis jos tuo I lausutaan pitkänä...
Löysin nyt yhden uudenkin, tarkoitan tällä että MINULLE oli etunimenä outo - Leino! Mitäs pidätte? Ja ei tuo Leokaan nyt oikeastaan niin kamalalta enää kuulosta, on oikeastaan aika suloinen nimi...
Eli nyt kysymys kuuluu vain onko tämä meidän pieni sitten Leino vai Leo! :)
Kyllä se nimi alkaa muotoutua vähitellen... Toinen nimi on hukassa vielä, kolmanneksi Akseli tai Aapeli.
Lotta
Leevi
Leo vai Leino?
Kiitos taas kaikille jotka jaksaa mun kanssani näitä pyöritellä! :)- Hanna
...vaikka onkin kaitsen aika yleinen nykyään. En jaksa tarkistaa vrk:n sivuilta.
- sibyllavon
on ruotsalainen nimi ja äännetään sen mukaisesti. Järkevää jättää pois ellei ole näitä sukujuuria. Minä kannatan Leoa, esim. Leo Ilmo Akseli
- Poison.
Leijonaa. Hieno nimi mielestäni, mutta suosittelen poikkeamaan L-linjalta jos ette siitä pidä, tai ainakin keksimään toisen. Nimen pitäisi olla tykätty.
- bluevelvet
Luka Akseli olis ihana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625