Apua!!
Olemme jämähtäneet pelissä Los Desperados kohtaan, jossa pitäisi värvätä pari jengiläistä.
Ketä, missä ja miten värvätään?
Apua!! gta san andreas
4
702
Vastaukset
- ehtdthnoin
värväät pari jengiläistä kuten itse sanoit. kato asetuksista mistä napista värvätään
- masukka
Asetuksista? Tarkoitatko ps2 peliohjaimen asetuksista vai mistä? Mä hömppä olen vain tiedon välikäsi. Pelin mukana tullut ohjekirjanen on kuulemma hukkunut aikoja sitten..., joten olemme muiden antaman avun armoilla. Kiitos jo etukäteen.
- MW-man
tähtää jengiläisiä automaatti tähtäyksellä ja paina ylös tai alaspäin nappia. kun olet värvännyt ne niinkuin sanoin niin paina ylös päin nappia niin lähtevät seuraamaan sinua esim jos menet autoon ne tulee sinne kanssa. mutta aina kun painat alaspäin nappia ne pysähtyvät paikoilleen. jos pysäytät ne niin sinun ei silti tartte värvätä niitä uudelleen vaan ne pysyy sun kavereina ja ne näkyy kartassa vihreinä pisteinä. sit ku painat taas ylöspäin nappia niin ne seuraa... yksinkertaista
- MW-man
muistaakseni toinen jenkiläisistä nojaa tolppan siinä sweetin auton ympärillä ja toinen seisoskelee siinä lähellä autoo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057