Nyt sitten loppuu se kaahailu maanteillä!
http://tunteella.xerc.biz/dump.viewfile.php?file=00002555.gif
Perkele
8
1933
Vastaukset
- tietää_
Tartteekin keventää hivenen kaasujakaa...... :-/
- desrfgy
Voi kauhee kun oli hirveän näköistä. Ajellaan varoen.
- jos olet herkkä
Itseäni alkoi melkein heti pyörryttää... Ajattehan varovasti!
- Saved-89
Aika pahan näkönen kolari ... Ja aika töykeetä mennä kuvaamaan ku joku on "lähes" kuollut .
En ainakaan omalle kohdalle toivo uteliaita
ihmisiä tuijottamaan :P - tietää_
Kyä noissa onnettomuuksissa tulee pahaa jälkee. TV:ssä ku kerrotaan jonkun kuolleen liikenneonnettomuudessa, niin se on useimmiten juuri tuon näköistä eikä mitään kivaa katsottavaa.
- aivan karseeta
yks hirveimpiä pätkiä netis mitä nähny ,kiitos tästä
- Lee-
Aika karu pätkä kylläkin, mutta ei niin shokeeraava, että vaikuttaisi jotenkin ajotapaani. Tuollaisen näkeminen "livenä" olisi paljon rankempi kokemus kuin katsoa se netistä, jolloin se ei itseeni vaikuta lähes ollenkaan.
Tiedän kuitenkin, että, jos joskus tuollaisessa kunnossa tulen olemaan, niin olen luultavasti kuollut välittömästi onnettomuuden aikana. Tuollaiseen nimittäin vaaditaan erittäin raju onnettomuus.
Tämä on ehkä hieman väärä osio, sillä tuo voisi ajaa asiaansa paremmin "liikenne" -osiossa. - viuhti¨
Ihan kauheaa tuollainen! Tuollaisten näyttäminen on melkeinpä jo törkeää, ei minkäänlaista kunnioitusta vainajaa kohtaan! Hyi kamala!!! :'(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472