Mulla on jo yksi digiboksiin viritetty telkku ja hyvin toimii.
Mutta....mites sellainen juttu kun tahtoisin telkun myös keittiöön.
Pitääkö ne piuhat vetää olkkarista asti?
Vähän tuntuu oudolta, hoopo kyssäri, tiedän...mutta kumminkin voitteko valaista?
Kiitos.
Tahtoo tv:n keittiöönkin!
digihirmu
2
321
Vastaukset
Eräs mahdollisuus olisi käyttää langatonta videolinkkiä. Jos ei ole tarkoitus katsoa eri kanavaa kuin olohuoneessa niin sama boksi käy, etenkin jos siinä on vapaa lähtö (esim. scart). Jos haluaa katsoa eri kanavaa, niin pitää ostaa sinne olohuoneeseen toinen boksi. Toki voi vetää antennijohdon sinne keittiöön ja hankkia sinne oman boksin. Toki sisäantennikin on yksi vaihtoehto, mutta sen toivivuus keittiössä voi olla kyseenalainen,
- Kiki
;) .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736