Hei
Elämäntilanteeni muutosten vuoksi tarvitsisin koiranhoitajaa joskus viikolla ja joskus viikonloppuisin. Oma elämäni on muuttunut hieman kiireempään suuntaan mutta en kuitenkaan haluaisi luopua rakkaasta lemmikistäni.
Minulla on siis tyttö koira, vielä pentu. Ihmisystävällinen ja erittäin pirteä yksilö.
Avusta voisin tarjota myös pientä korvausta.
Jos kaipaat itsellesi silloin tällöin koira seuraa tai koirallesi koiramaista seuraa..
Kirjoita: [email protected]
Koiranhoitajaa Jyväskylästä??
5
237
Vastaukset
- koiralle
katso Apulan sekalaisista, löysin itse sieltä hyvän.
- ^¨^¨^¨^
Mielenkiinnosta kysyn että mikä rotu. Koiralleni (ikä alle vuoden) voisi kelvata seura joskus viikonloppuisin mikäli omistat auton ja voit itse kuljettaa koiran.
- :) sekarotuinen karhu
Sekarotuinen tosiaan on koirani. Siinä on karhukoiraa ja en ole aivan varma että mitä muuta siinä on, terrieriä epäilivät ne ihmiset joilta koirani hain. Koirani on 17 vko ja se ei ole kyllä tosin vieläkään sisäsiisti.
- Nimetön
Hei olen 12-vuotias poika Jyväskylästä joka olisi valmis ottamaan koirasi hoitoon taloomme aina kun tarvitsee. Kokemusta koirista on, mutta omaa koiraa ei löydy. Asun rivitalossa Kortepohjassa.
PS. Voisin myös käydä lenkillä koirasi kanssa mikäli niin tahdot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333